În această toamnă, ZU TV lansează campania „Faci pereche cu ZU TV şi Şatra B.E.N.Z.!”, un concurs interactiv prin care staţia tv pune la bătaie timp de 11 săptămâni, câte o pereche de adidaşi.
Trupa Şatra B.E.N.Z. s-a alăturat campaniei şi a personalizat deja celebra piesă Adidaşii cu mecanismul concursului.
Concursul se va desfăşura în perioada 16 septembrie – 29 noiembrie, iar cei care doresc să participe vor trebui să filmeze cu telefonul ZU TV în diverse locaţii, obligatoriu locaţii publice, şi să încarce filmarea pe Instagram, într-un Insta Story, folosind anumite etichete. Câştigătorii vor fi anunţaţi în fiecare vineri, pe pagina de instagram ZU TV şi apoi în Zu News, iar întregul mecanism al concursului poate fi accesat pe : https://myzutv.ro/concursuri/faci-pereche-cu-zu-tv-si-satra-benz.
Încă de la lansarea sa, ZU TV a adus o nouă dimensiune platformei ZU care cuprinde radio, online, evenimente, oferindu-le românilor o experienţă completă, trăită pe o platformă multimedia 360. Brandul ZU s-a impus în ultimii ani ca principalul motor de promovare al artiştilor tineri şi a muzicii bune, reuşind să strângă un număr record de public la evenimentele sale şi milioane de fani pe platformele sociale. Şi pentru că reţelele de socializare au impus un nou ritm şi un nou comportament de comunicare, în 2017, ZU TV devenea o televiziune interactivă şi lansa robotul ZU TV, creat de echipa Digital Antena Group, care le permitea fanilor să interacționze în timp real cu tot ce se întâmplă pe tv, mesajele acestora primind răspuns imediat.