Vitacom face modificări în companie și îl numește pe Zoltán Balogh în funcția de Director Executiv Operațional. Acesta este în companie din iulie 2004 și a contribuit în cei peste 16 ani de activitate la consolidarea brandului, operațiunilor și activității Vitacom pe plan local și nu numai.
Odată cu noua funcție, Zoltán Balogh va asigura un suport mai rapid al departamentelor din subordine, împreună cu optimizarea activității acestora, și va fi responsabil de adaptarea la noile cerințe ale pieței.
„Îmi doresc să ducem mai departe evoluția companiei și să consolidăm poziția Vitacom în piață. De aceea, sunt recunoscător încrederii acordate de conducere pentru această numire și consider că prin planurile de extindere și optimizare continuă, activitatea desfășurată de noi va căpăta noi valențe. După aproape două decenii în cadrul Vitacom, în care am cunoscut în detaliu evoluția și consolidarea brandului în piață, pot admite că fac parte dintr-o companie puternică, cu perspective sigure de dezvoltare”, a spus Zoltán Balogh, Director Executiv Operațional, Vitacom.
Prin noua poziție, Zoltán Balogh va avea în subordine departamentele de Logistică și Depozit, Achiziții și Vânzări și va coordona operațiunile pentru pregătirea noului centru logistic, situat în zona metropolitană din Cluj. Totodată, se va ocupa de optimizarea acestuia, reducerea costurilor și îmbunătățirea deservirii clienților prin reducerea timpului de furnizare a produselor. Mutarea în noul spațiu se va face în două etape. În primă fază vor fi finalizate demersurile pentru depozit și logistică, urmând ca în a doua fază să fie relocate birourile.
Portofoliul Vitacom va trece, de asemenea, prin câteva schimbări sub conducerea lui Zoltán, urmând să fie introduse noi dispozitive care să le ușureze și mai mult interacțiunea cu clienții. În ceea ce privește zona de vânzări, noul Director Executiv Operațional se va ocupa de extinderea activității Vitacom în Europa și dezvoltarea portofoliului de clienți.
Strategia Vitacom pentru următorul an presupune ca prin noul centru logistic să aducă îmbunătățiri permanente tuturor operațiunilor și să vină în întâmpinarea clienților și partenerilor cu soluții care să aducă un plus de valoare. Pe lângă dezvoltarea portofoliului de produse, Vitacom vizează și consolidarea relațiilor internaționale și sporirea prezenței în online pentru a fi cât mai aproape de clienți.