Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

ZIZIN şi MullenLowe au găsit remediul împotriva nostalgiei după vacanță

Vă simțiți lipsiți de energie și sunteți cuprinși de dorul călătoriilor din concediu, al zilelor în care vă trezeați târziu și al nopților în care petreceați până dimineața? Atunci, cel mai probabil, vă confruntați cu ceea ce specialiştii numesc nostalgia după vacanţă.

În această situație se regăseşte, de obicei, fiecare membru al familiei, începând cu primele săptămâni de toamnă. Din fericire, ZIZIN și MullenLowe au găsit soluția potrivită – apa minerală plată ZIZIN cu pH neutru, care ne echilibrează și ne face să ne gândim la următoarea vacanță… cea de iarnă.


„Odată reveniţi la birou sau la şcoală, cu toţii tânjim după vremea bună şi zilele de vacanță petrecute alături de familie sau prieteni. Pentru că știm cât de grea este așteptarea până la următoarea vacanță, am dezvoltat un proiect nou care propune o cale mai ușoară de a trece peste această perioadă – consumi apă minerală naturală plată ZIZIN și participi în campania promoțională. Pe lângă premiile potrivite sezonului rece – căciuli și fulare, am pregătit consumatorilor vacanțe de neuitat împreună cu familia, pentru a da cu pace fie în ținutul lui Moș Crăciun, fie pe meleaguri românești”, afirmă Georgiana Bogdan, Marketing & PR Specialist ZIZIN.

Campania „Vacanța s-a terminat, ZIZIN te trimite din nou în vacanță” se desfășoară în perioada 10 octombrie – 4 decembrie 2016 și are ca premii principale o vacanță în Laponia, de Crăciun, și patru vacanțe în România. Pentru realizarea spotului TV și a vizualului, MullenLowe readuce în lumina reflectoarelor protagoniștii campaniei de anul trecut – femeia-leoaică și bărbatul-antilopă – pe care i-a echipat corespunzător sezonului rece și i-a pregătit de o nouă experiență de vacanță.

„În promovarea acestei campanii, am plecat de la premisa că ceea ce ne motivează cel mai mult, atunci când ne întoarcem din vacanță, este planificarea următoarei vacanțe. De aceea, am propus o nouă incursiune în viața cuplului leoaică-antilopă pentru a le arăta consumatorilor cum se pot vindeca de nostalgie cu apa minerală plată ZIZIN și cum își pot rezolva dilemele legate de destinația vacanței de iarnă, dacă participă la promoția ZIZIN”, adaugă Andrei Munteanu, Group Creative Director MullenLowe.

Pentru un echilibru perfect, mixul de promovare cuprinde spoturi radio, TV şi componenta online.

Echipa ZIZIN care dă cu pace în această nouă campanie este formată din Laura Lazăr (Chief Executive Officer), Laurențiu Lazăr (Board President), Georgiana Bogdan (Marketing & PR Specialist) și Mihai Pârvulescu (Marketing Specialist).

Din echipa MullenLowe fac parte Eugen Suman (Executive Creative Director), Victor Oprișan (Group Creative Director), Andrei Munteanu (Group Creative Director), Ilinca Nanoveanu (A/V Manager), Alina Bălan (Client Service Director) și Andra Panaitescu (Account Manager).

Alte agenții implicate în campanie sunt Profero (digital) și Initiative (media).

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.