Ziua Națională a Femeilor pe Toc a ajuns la a treia ediție, iar FashionUP va sărbători acest moment printr-un eveniment în stradă, joi, 14 septembrie, începând cu ora 12:30, alături de ambasadoarea campaniei Andreea Balaban. Până acum, Ziua Națională a Femeilor pe Toc s-a bucurat de un real succes, astfel că ediția de anul acesta promite să fie una memorabilă.
Evenimentul va avea loc în Piața Română, pe zona pietonală aflată între cele două căi de acces la metrou și are scopul de a celebra eleganța și frumusețea femeilor. Timp de câteva ore, toate invitatele și trecătoarele care au curajul să înfrunte străzile orașului pe tocuri vor fi răsplătite cu vouchere valorice, cadouri și momente artistice. Partenerul de anul acesta al evenimentului este Yves Rocher.
„Am ajuns deja la a treia ediție a Zilei Naționale a Femeilor pe Toc și organizăm acest eveniment de fiecare dată cu foarte multă bucurie, în special pentru că îl dedicăm în întregime femeilor și eleganței acestora. Știm cât de mult contează eleganța și bunul gust și mizăm cu încredere pe aceste două elemente. Femeile cu care lucrăm ne-au demonstrat de-a lungul timpului că, la momentul potrivit, un pantof cu toc poate salva situația. De aceea, venim în întâmpinarea lor cu oferte și produse care scot în evidență frumusețea feminină și care le ușurează decizia când vine vorba de o ținută elegantă. Mai mult decât atât, zecile de mii de perechi de pantofi vândute confirmă acest lucru”, a declarat Mira Anghelescu, Chief Operation Officer, FashionUP.
Bucuria de a purta tocuri este și în online, astfel că pe 14 septembrie, timp de 24 ore, pe site-ul FashionUP va fi acordată o extrareducere de 20% la pantofii, sandalele si botinele cu toc. Veștile bune nu se opresc aici pentru că între 15 și 20 septembrie vor fi reduceri semnificative la toată încălțămintea cu toc. Pe pagina de Facebook FashionUP vor fi organizate concursuri în zilele de 14, 15 și 18 – 20 septembrie, iar câștigătoarele vor primi pantofi sau vouchere la achiziția perechii preferate și produse Yves Rocher din noua colecție lansată în această lună.
FashionUP a pregătit și colecția de toamnă, cu peste 10.000 de produse noi, disponibile online, care în perioada 18 – 20 septembrie vor beneficia de reduceri de până la 50%.
Mai mult, în perioada 8 – 14 septembrie FashionUP a organizat, special pentru bloggeri, un concurs pe conturile de Facebook și YouTube ale FashionUP. Participantele au fost provocate să scrie un articol pe blogul personal cu tema „Prima amintire #PeToc” în care să povestească acel moment memorabil din viața lor când au purtat pentru prima dată tocuri. Cel mai original și amuzant articol va fi premiat cu câte o pereche de pantofi cu toc pentru fiecare lună din an, la care se adaugă produsul lunii din partea Yves Rocher. Câștigătoarea va primi astfel 12 perechi de încălțăminte cu toc și 12 produse Yves Rocher.
La ediția precedentă, în perioada campaniei, au fost vândute peste 1.500 de perechi de pantofi și sandale cu toc și conform rezultatelor înregistrate în primele 8 luni ale acestui an, organizatorii estimează că doamnele și domnișoarele vor achiziționa în intervalul 14 – 20 septembrie cu 70% mai multe perechi.