si-au celebrat eleganta si frumusetea
FashionUp a lansat pe 1 septembrie provocarea Back2Toc prin care a sãrbãtorit, timp de douã sãptãmâni, eleganța femeilor care poartã pantofi cu toc. Cel mai important moment a fost Ziua Naționalã a Femeilor pe Toc, fixatã pentru 14 septembrie. Timp de câteva ore, membrii echipei FashionUp au ieșit pe strãzile Bucureștiului pentru a premia doamnele și domnișoarele care au ales sã poarte pantofi cu toc. Fiecare femeie #peToc întâlnitã de echipa FashionUp a primit un voucher de reducere pentru a sãrbãtori cum se cuvine o zi importantã dedicatã eleganței.
În urmã cu peste șase ani a fost fondat FashionUp, primul mall online de fashion din România. În tot acest timp au fost cumpãrate peste 100.000 de perechi de pantofi cu toc, iar eleganța și bunul gust s-au remarcat prin cele mai populare categorii de produse: pantofii cu toc și rochiile pentru femei. În prezent, în oferta FashionUp se regãsesc peste 300 de branduri, cu mai mult de 20.000 de produse disponibile.
Înainte de Ziua Naționalã a Femeilor pe Toc, timp de douã sãptãmâni s-au desfãșurat concursuri zilnice pe pagina de Facebook FashionUp, iar norocoasele participante au primit câte o pereche de pantofi din oferta magazinului. De asemenea, au fost nenumărate articole de la bloggeri consacrați, despre cum vãd aceștia eleganța femininã subliniatã foarte bine de pantofii cu toc. Toate aceste mesaje au putut și pot fi în continuare urmãrite pe rețeaua socialã prin intermediul hashtag-urior dedicate: #fashionup, #petoc, #back2toc.
FashionUp s-a remarcat în cei șase ani de existențã prin produse de calitate, de la branduri de top, oferind în același timp unele dintre cele mai mici prețuri de pe piațã. De-a lungul timpului, a avut peste 200.000 de clienți la care au ajuns aproximativ 600.000 de produse. Femeile care aleg sã cumpere prin FashionUp sunt preocupate de felul în care aratã și sunt pasionate de domeniul fashion și de tot ce apare nou, iar multe dintre ele aleg sã achiziþioneze online, economisind astfel timpul alocat unei sesiuni clasice de shopping pentru lucrurile cu adevãrat importante pentru ele.