„Plateste cu poezie – Julius Meinl” campania – in cadrul careia, in urma cu fix doua saptamani (25 octombrie 2013), poezia a capatat putere monetara: pentru o zi, in 80 de cafenele Julius Meinl din intreaga tara, consumatorii si-au putut cumpara cafeaua nu cu bani, ci cu versuri
Rezultatul? 6.300 de poezii scrise intr-o singura zi! Detalii in clipul de mai jos!
Activarea a facut parte din campania Julius Meinl „Poezia poate face lumea mai buna”, prin care brandul urmareste readucerea poeziei in vizorul publicului larg.
Asteptam parerea voastra: Poate sa faca poezia o lume mai buna?
Noi zicem ca #poeziaexista si face #lumeamaibuna.
Bucuresti, 08.11.2013
{mosloadposition user9}
Articole recomandate:
”The Walking Dead: Dead City” - premiera lunii ianuarie la AMC
„The Magic of… Latin Jazz”
Cum sunt produse sobele care ne-au încălzit copilăria? Aflăm pe 26 ianuarie la Discovery, într-un no...
Serialul „Whiskey cu gheață” este disponibil de azi pe Disney+
Kanal D pregătește cea mai distractivă competiție pentru cupluri: "Hai că poți!"
Dizident sau antierou? „Limonov” (r. Kirill Serebrennikov) intră în cinema
„Marcello Mio” - o comedie cu Chiara Mastroianni și Catherine Deneuve, despre identitate, moștenire ...
Cartea care te ajută. Podcast de iarnă cu Editura ap!, difuzat la Radio România Cultural, disponibil...