Cum se schimba publicitatea online: revolutia datelor si automatizarea vanzarilor
Importanta datelor despre consumatorii de media digitala, fenomenul automatizarii vanzarilor online precum si noi cifre legate de utilizarea Internetului in mediu rural sunt cateva dintre subiectele care vor fi tratate in cadrul unei editii speciale a “Zilei Cercetarii Media”, organizate de BRAT cu sustinerea TailWind.
In contextul cresterii volumului de investiti in publicitatea online in sistem automatizat, o piata dominata in acest moment de companiile globale, subiectul conferintei este de maxim interes pentru piata locala (agentii de media, clienti, producatori de continut, jucatori din zona de tehnologie).
In premiera pentru industria din Romania, BRAT va prezenta in cadrul evenimentului si rezultatele SATI (Studiul de Audienta si Trafic Internet) cu privire la utilizarea internetului in zona rurala, proiect care deschide o piata noua pentru publicitatea online.
Alte teme care urmeaza sa fie discutate sunt legate de provocarile pe care programmatic trading le aduce industriei precum si modul in care piata romaneasca a reactionat la prima initiative locala, Project Agora, care aduce la un loc publisheri majori care isi ofera spre achizitie spatiile publicitare in sistem automatizat.
Printre vorbitori se numara Oliver Pischke, Head of Digital Kantar Media, Alison Fennah, Head of Research IAB Europe, Odysseas Ntotsikas, Managing Director Think Digital Group (TDG) si initiator al Project Agora, Silviu Ispas si Arina Ureche, din partea BRAT, precum si lideri ai industriei locale de continut, reprezentati ai unor mari agentii de media si clienti.
Evenimentul va avea loc in data de 5 martie 2015, de la ora 15:30, in sala “Le Diplomate” a hotelului “Athenee Hilton” si este organizat de BRAT si Tailwind (compania care opereaza Project Agora).
Participarea este gratuita, in limita locurilor disponibile, dar inregistrarea este obligatorie si se poate realiza online, aici: //bit.ly/ZiuaCercetariiMedia.