Campania Ziua Bărbatului, organizată de Bergenbier, adună premii după premii! După ce a fost desemnată “Campania anului” la festivalurile Ad’Or şi Internetics, Ziua Bărbatului a primit premiul “Golden Award” în cadrul Galei PR Award, singura competiţie dedicată campaniilor de PR din România.
„Ziua Bărbatului s-a transformat rapid într-o acţiune cu dimensiuni incredibile: am văzut cu toţii cum sute de mii de oameni s-au implicat în votarea acestei sărbători şi au luat apoi parte la petrecerile organizate pe 5 mai. În organizarea campaniei a fost implicată o echipă mare de oameni entuziaşti, care au făcut totul pentru ca această sărbătoare să fie exact aşa cum şi-o doresc bărbaţii. În eforturile noastre, PR-ul a ocupat un rol foarte important – acela de a convinge prin puterea cuvintelor că o idee atât de îndrăzneaţă cum este Ziua Bărbatului merită sprijinul tuturor. Rezultatele au fost remarcabile, de aceea este o bucurie imensă să primim acum dovada aprecierii din partea unui juriu profesionist de PR”, a declarat Liviu Irimia, director de marketing al InBev România, producătorul mărcii Bergenbier.
Campania a început cu o acţiune de strângere de voturi pentru proclamarea unei Zile a Bărbatului, ca semn al recunoaşterii meritelor mai mici şi mai mari ale acestuia. Peste 400.000 de oameni au votat “pentru”, sărbătoarea desfăşurându-se cu mare entuziasm pe 5 mai. În cele două luni cât a durat campania, în presă au apărut circa 120 de articole, milioane de oameni putând citi în ziare sau pe internet despre iniţiativa Bergenbier.
Componenta de PR a campaniei a fost dezvoltată în colaborare cu agenţia de relaţii publice THE PRACTICE.
„Ziua Bărbatului este un program în care THE PRACTICE s-a implicat cu mare entuziasm. Am “militat” atât profesional, cât şi personal, printre prieteni, rude, cunoscuţi pentru ca sărbătoarea să strângă cât mai multe voturi. La final am avut surpriza să aflăm că prin cine ştie ce colţ de oraş mătuşa unei colege i-a organizat pe 5 mai soţului o petrecere cu prietenii lui sau că o altă doamnă şi-a invitat soţul la restaurant, să îl sărbătorească de ziua lui. Atunci am ştiut cu toţii că am făcut o treabă foarte bună şi că eforturile noastre au avut ecoul scontat”, declară Oana Bulexa, Consultant THE PRACTICE.
Gala PR Award este cea mai importantă competiţie de acest fel de pe piaţa românească a comunicării. Ediţia din 2007, cea de-a 5 a, s-a bucurat de susţinerea unui juriu internaţional, reunind competenţe în comunicare din SUA, Germania, Belgia, Marea Britanie şi România, condus de Peter Debreceny, Preşedintele Institute for Public Relations, USA. Juriul a fost format din 12 membri, specialişti în comunicare, practicieni de relaţii publice sau jurnalişti. Campaniile au fost apreciate conform criteriilor de performanţă în comunicare stabilite de International Public Relations Association.
{mosloadposition user10}