Zitec, lider pe piața de IT & digital marketing din România, raportează pentru primele 6 luni ale anului 2020 creșteri ale veniturilor de peste 50% față de aceeași perioadă a anului 2019. Cu echipa în întregime în modul de lucru de la distanță, Zitec a continuat într-un ritm accelerat dezvoltarea proiectelor de transformare digitală împreună cu clienți din industrii variate, pe fondul nevoilor de modernizare a infrastructurii de business și a proceselor IT în conjunctura pandemiei.
În prima jumătate a anului 2020, Zitec și-a susținut clienții și partenerii în transformarea digitală, ajutându-i să-și îmbunătățească eficiența în fața fluxului crescut de activitate, sau să depășească efectele negative ale pandemiei asupra afacerilor. Compania a înregistrat creșteri mari în special pentru segmentele de soluții software personalizate și soluții cloud prin proiectele dezvoltate cu clienți existenți precum Arctic, Decathlon, Sameday, STMicroelectronics, Credit Europe Bank, Flanco, Chimpex, sau clienți nou intrați în portofoliul companiei în primul semestru: Startarium și RGT Cycling.
Activitatea accelerată a ultimelor luni a avut ca rezultat o creștere de peste 1,5 milioane EUR a veniturilor companiei față de aceeași perioadă a anului trecut, și a fost posibilă și datorită maturității parteneriatelor cu Google Cloud, Microsoft și Magento Commerce (Adobe), Zitec reușind să ofere clienților săi servicii cloud și e-commerce de top și acces la cele mai noi soluții.
În această perioadă, Zitec a început colaborarea cu clienți importanți din industrii precum retail, industria vinului, auto, industria serviciilor bancare sau domeniul medical, atât din România, cât și din alte țări. Compania a avut o creștere semnificativă a numărului de clienți recunoscuți pe plan internațional din industria de retail: Vivre, Sephora, Innoship, Teilor și Adore Me.
În prima jumătate a anului compania a fost recunoscută oficial de către Google Cloud drept unul dintre primii 9 parteneri de integrare Recommendations AI la nivel global care pot implementa soluția Google de inteligență artificială dedicată companiilor din industria de retail. De asemenea, Zitec a devenit în prima parte a anului 2020 Google Cloud Premier Partner, în urma proiectelor dezvoltate pe piața locală, în cadrul cărora implementează cu succes soluții Google Cloud pentru creșterea rezultatelor în business.
Primele luni ale anului 2020 au marcat pentru Zitec și demararea campaniei Caravana Regista, o unitate mobilă care a pornit în călătorie prin România pentru accelerarea digitalizării în instituțiile publice. Caravana a străbătut deja 200 de localități din 10 județe și a prezentat beneficiile Regista, aplicația completă de registratură și management al documentelor, direct la sediile primăriilor.
Regista automatizează activitatea din instituțiile publice și facilitează comunicarea online dintre cetățeni și autorități. Prin portalul public e-Guvernare este acoperită o paletă largă de nevoi, de la consultarea documentelor publice, trimiterea de cereri online, până la realizarea de programări online și depunerea de sesizări, fiind un instrument extrem de util pentru administrația publică în perioada pandemiei pentru peste 500 de primării și peste 10.000 de funcționari publici care folosesc zilnic aplicația.
“În contextul unei situații dificile care a impus accelerarea digitalizării, ne-am susținut clienții și partenerii, inclusiv din administrația publică locală, în acest proces de transformare prin servicii și soluții personalizate și cu aplicabilitate imediată. Printre proiecte de referință dezvoltate de echipa noastră în prima parte a anului se numără dezvoltarea unei aplicații de fidelizare a clienților pentru retailerul Decathlon, lansarea aplicației mobile Avantaj2Go a Credit Europe Bank, dezvoltarea unui modul destinat platformei Magento 2 pentru Innoship precum și derularea campaniilor de digital marketing pentru toate cele trei branduri ale grupului Arctic în România: Arctic, Beko și Grundig. Pentru cea de-a doua parte a anului, estimăm continuarea acestei tendințe de creștere, susținută de proiectele pe care le avem în derulare. Ne dorim ca în 2020 să atingem o cifră de afaceri de 10 milioane de EUR”, a declarat Alexandru Lăpușan, CEO și co-fondator Zitec.
În același timp, Zitec s-a concentrat pe creșterea echipei și atragerea de oameni talentați, astfel încât până în prezent a înregistrat o creștere de aproximativ 18% a numărului de colegi raportat la finalul anului trecut, ajungând la peste 180 de specialiști în București, Brașov și alte orașe din România
Prin mutarea cu ușurință a proceselor de recrutare și onboarding online, Zitec a reușit să atragă în echipă de la începutul pandemiei un număr de peste 30 de colegi noi pe roluri de specialiști în dezvoltare software, testare, web design, management de proiect, customer support, marketing digital, vânzări și dezvoltare organizațională.
Până la sfârșitul anului, Zitec urmărește extinderea echipei cu specialiști pentru roluri precum PHP Software Engineer, Lead Software Engineer, Lead Frontend Engineer, Lead QA Engineer, Security Software Developer, DevOps Engineer, Magento Developer, Digital Marketing Specialist în București, Brașov dar și în alte orașe, oferind posibilitatea de a lucra de la distanță.
Folosind produsul propriu, Mirro.io, echipa Zitec este susținută în perioada distanțării sociale, având toate condițiile pentru a lucra în mod eficient de acasă: membrii echipei au putut rămâne conectați cu ușurință unii cu ceilalți, aliniați la obiectivele companiei, cu vizibilitate pe rezultatele colegilor, oferind și primind feedback în timp real.
Bazându-se pe identificarea unor noi nevoi atât în rândul propriei echipe, cât și în cele ale companiilor care au adoptat Mirro, și în acest an echipa Zitec a continuat dezvoltarea aplicației. Astfel, soluția a fost completată cu mai multe rapoarte și grafice care oferă informații utile despre distribuția echipei pe diverse criterii, distribuția concediilor și a salariilor, ceea ce ajută companiile să aibă o privire de ansamblu și să analizeze în mod obiectiv datele legate de administrarea de personal. De asemenea, investiția a continuat în zona de onboarding a noilor clienți, durata de la achiziție până la utilizare fiind redusă la doar câteva ore, față de o durată de săptămâni sau chiar luni întregi cum este cazul unor aplicații similare.
De la începutul anului, numărul de utilizatori Mirro.io a înrregiegistrat o creștere de 300%, aplicația fiind utilizată în prezent de companii românești și străine precum: FreeNow, 7card, NETOPIA Payments, AdoreMe.com, Moore Stephens, CCL Industries, RefundIt, JustClick Media, sau VodWorks. Mai mult, în primul semestru, aplicația Mirro a intrat pe noi piețe precum: Ecuador, Paraguay, Brazilia, Portugalia, Franța, Germania, Slovacia, Estonia, Israel sau Noua Zeelandă.