Zitec, lider pe piața de IT & digital marketing din România, anunță dezvoltarea aplicației mobile Sameday dedicată destinatarilor. SAMEDAY App oferă mai multă vizibilitate și control asupra coletelor livrate de compania de curierat care operează easybox, cea mai extinsă rețea de livrare out-of-home din regiune. Printre funcționalități se remarcă urmărirea live a unei livrări, posibilități extinse de redirecționare sau reprogramare a livrării, dar și posibilitatea de plată a unui colet direct din aplicație.
Deși numărul de colete manipulate în fiecare zi este în continuă creștere, având în vedere expansiunea pieței de eCommerce din România, procesul de urmărire al comenzilor după ridicarea de către curier nu este întotdeauna unul foarte transparent sau flexibil. În acest context, Sameday a decis implementarea unei aplicații mobile care simplifică și îmbunătățește considerabil experiența de livrare.
Echipe multiple formate din Mobile & Web Engineers, Product Analysts, Scrum Masters, Quality Assurance Enginners, Technical Leads și Logistics Managers din cadrul Zitec au dezvoltat funcționalități noi și configurări pentru platformele de iOS și Android. Zitec a facilitat accesarea informațiilor despre colete, asigurând în același timp operațiuni fără întreruperi pentru Sameday.
„Parteneriatul nostru cu Sameday, de peste 6 ani, se bazează pe o înțelegere profundă atât a nevoilor lor, cât și cele ale clienților finali Sameday. Astfel, am valorificat colaborarea noastră, aducând la masă și experiența extinsă pe care o avem în dezvoltarea de aplicații mobile. Împreună am implementat o soluție inovatoare și dinamică, care adresează în mod eficient nevoile consumatorilor digitali privind gestionarea coletelor în curs de livrare, într-un mod rapid, flexibil și previzibil”, a declarat Iulian Oprea, Mobile Director, Zitec.
Aplicația, disponibilă în AppStore și Google Play, oferă transparență și vizibilitate sporită asupra procesului de livrare, precum și opțiuni diverse pentru reprogramare și redirecționare a livrărilor:
- Parcursul coletului poate fi urmărit în timp real pe harta disponibilă în aplicație cu până la 2 ore înainte de predarea coletului.
- Coletul poate fi redirecționat către un easybox sau o altă adresă de livrare.
- Opțiunea de prelungire a termenului limită de ridicare a comenzilor din lockere easybox.
- Livrarea poate fi amânată cu până la cel mult 5 zile față de data prestabilită.
Una dintre cele mai anticipate funcționalități ale SAMEDAY App o reprezintă introducerea plății cu cardul a comenzii înainte de primirea acesteia. Astfel, în cazul în care s-a optat pentru plata ramburs, clientul poate sta liniștit în cazul în care nu dispune de cash, pentru că acum poate plăti direct din aplicație.
De asemenea, clienții pot să-și vadă istoricul livrărilor din ultimele 60/90 de zile și au opțiuni pentru a salva mai multe adrese (utile pentru redirecționarea coletelor), dar și un easybox preferat.
„Lansarea aplicației mobile Sameday reprezintă un pas important, care redefinește modul în care consumatorii utilizează serviciile noastre, câștigând libertate de decizie în procesul de livrare. De la urmărirea live, până la redirecționarea sau reprogramarea livrării, aplicația oferă acces facil și control sporit în orice moment, indiferent de locația destinatarului. Personalizarea este importantă, iar împreună cu echipa Zitec am reușit să adresăm, cu acest produs, multe dintre așteptările clienților noștri”, a declarat Dragoș Bărbulescu, CTO Sameday.
Zitec este partenerul tehnologic al Sameday de peste 6 ani. Pe parcursul acestei colaborări, a susținut expansiunea activității Sameday prin intermediul unor soluții inovatoare pe piața serviciilor de curierat, precum platforma de gestionare a rețelei de lockere easybox, aducând flexibilitate și confort atât clienților, cât și curierilor Sameday.
Zitec oferă servicii complete de dezvoltare a aplicațiilor mobile, de la concept până la implementare, având experiență dovedită în industrii precum retail și distribuție, logistică și transporturi, media sau fintech.