Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Zilnic sute şi mii de euro prin telefon!

Brandul Knorr, lider al pieţei de condimente, a marcat sfârşitul anului 2005 cu un succes răsunător: promoţia naţională „Knorr sună câştigător!”. Rezultatele au fost de excepţie: înscrieri record – peste 400.000 de participanţi în trei luni (octombrie-decembrie). Valoarea totală a premiilor s-a ridicat la 160.000 de euro.  

Mecanismul simplu şi interactiv, inventat de agenţia de publicitate Brands and Bears special pentru Knorr, a vizat atingerea unui număr cât mai mare de consumatori.

Ineditul campaniei a constat în modul de înscriere la promoţie, gândit în aşa fel încât să implice eforturi minime din partea consumatorilor. Adio plicuri şi etichete expediate! Knorr a pus la dispoziţia consumatorilor săi un TelVerde şi un număr de SMS, la care aceştia s-au putut înscrie la promoţie foarte simplu şi rapid. Mai mult, promoterii prezenţi în centrele comerciale au oferit consumatorilor atât şanse de a se înscrie în direct, cât şi cadouri utile pentru bucătărie.

Cât despre potenţialii câştigători… 50 dintre ei au fost sunaţi, săptămânal, prin tragere la sorţi. Dacă au avut produse Knorr şi Knorr Delikat la îndemâna şi au răspuns corect la întrebările ale căror răspunsuri se aflau pe spatele ambalajului, au câştigat câte 100 de euro pentru fiecare produs. Faptul că participanţii au putut influenţa mărimea premiului câştigat, prin numărul de produse deţinute, a făcut să nu existe premii mici, ci numai premii mari sau foarte mari, câştigul maxim fiind de 4.500 euro.
 
Câştigătorii au fost zilnic prezentaţi la TV, radio şi în presă!
Spoturile TV care au însoţit campania, "Home" şi "Office”, au fost realizate în colaborare cu producătorul Saga Film, surprinzând posibilii câştigători Knorr în ipostaze pline de umor, la ei acasă sau la birou.
Nota de umor a fost susţinută şi prin momentele savuroase, din emisiunile radio prezentate de Gabi Jugaru (Kiss FM), Buzdugan şi Moraru (Radio 21), Flavius Crişan (Europa FM). Campania a beneficiat, în plus, de 70 momente Knorr transmise live la Pro TV şi găzduite de Mihai Călin.  

Mediatizarea promoţiei a fost completată de spoturi radio şi machete în presa scrisă. În acelaşi timp, a fost organizată o campanie naţională de drop mailing, în cadrul căreia au fost împărţite peste 2 milioane de pliante cu mici cadouri, extrem de utile pentru consumatori, stickere pe care aceştia îşi puteau nota cele mai importante numere de telefon.

Promoţia s-a încheiat, dar Knorr sună în continuare câştigător! Potrivit datelor furnizate de MEMRB, Knorr este lider pe pieţele de: condimente (cotă de piaţă în valoare de – 62.4%) , supe deshidratate (cotă de piaţă în valoare de – 49.5%), cuburi concentrate (cotă de piaţă în valoare de – 53.8%) , borş (cotă de piaţă în valoare de – 66.9%), mustar (cotă de piaţă în valoare de – 18.3%).

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.