Leo Burnett & Target a dezvoltat campania care promovează cea de-a doua ediție a Zilelelor Prieteniei Bergenbier, o serie de evenimente care are loc în perioada 7 iunie – 16 august în orașele Iași, Cluj-Napoca, Craiova, București, Ploiești, Arad, Alba-Iulia, Brașov, Galați si Constanța. Fiecare oprire e marcată de un concert, pentru care urcă pe scenă o parte dintre cele șaptesprezece trupe din line-up-ul Zilelor Prieteniei Bergenbier. Printre ele se numără și Paraziții, Vița de Vie, Vunk, Omul cu Șobolani, Șuie Paparude, ZOB, Robin and the Backstabbers, Mihai Mărgineanu, Niște Băieți sau Ska-nk.
„Putem fi cu toții mai buni. Mai buni prieteni” este mesajul în jurul căruia este construită întreaga campanie, propunându-și să încurajeze generozitatea, gesturile frumoase și dezinteresate și actele de prietenie sinceră. Indiferent că sunt făcute de oameni obișnuiți sau vedetele care urcă pe scenă. Seria de evenimente e menită să-i inspire pe români să devină mai buni și mai buni prieteni.
Conceptul și componenta de ATL a campaniei, care include execuții TV, outdoor, radio și POSM, au fost dezvoltate de Leo Burnett & Target. iLeo a realizat strategia de online, care include, printre altele, platforma dedicată zileleprieteniei.ro, sectiunea personalizata a evenimentului de pe metalhead.ro și event-uri de Facebook personalizate pentru fiecare oraş în parte.
Zileleprieteniei.ro găzduiește atât informații despre evenimente și line-up, precum și două secțiuni dedicate unor proiecte speciale, care oferă prietenilor experiențe exclusive în backstage sau ajută trupele la început de drum să urce, tot cu sprijinul prietenilor, pe scena Zilelor Prieteniei Bergenbier.
"Vrem o țară de prieteni, așa cum spunea melodia de anul trecut a Zilelor Prieteniei Bergenbier. Și pentru asta, încercam să inspirăm românii, la această a doua ediție, să fie mai buni prieteni. Să facă un gest dezintersat față de cei de lângă ei, fie că îi cunosc, fie că nu, oameni obișnuiți sau vedete. Să împrumute puțin din spiritul prieteniei al cărui mesager, cu mult curaj, Bergenbier și-a asumat să fie. Numărul orașelor în care Zilele Prieteniei Bergenbier se opresc anul acesta s-a mărit, iar mesajul cu care vin către români a căpătat un sens mai profund. Sunt pași pe care ni i-am asumat împreună pentru a face prietenia să cucerească România cu adevărat", a declarat Irina Becher (Creative Director, Leo Burnett & Target).
“Toate ideile noastre sprijină valoarea asumată și promovată cu atât de multă pasiune de Bergenbier. Folosind secțiunea V.I.Prieten încurajăm oamenii să facă la rândul lor un gest de prietenie și să ofere un bilet pentru backstage cuiva drag, iar secţiunea interactivă Trupe Prietene inspiră oamenii să uite pentru o clipă de propriile interese şi să-i susţină în mod sincer pe cei din jurul lor. E încă o campanie Bergenbier ce poate fi definită simplu drept ‘curată’ şi ‘adevărată’. Publicitarii ştiu de ce”, a declarat Matei Psatta (Head of Social Media & Strategic Planning, iLeo).
“Ne ducem promisiunea făcută fața de prieteni mai departe. Cu și mai multă forță și energie decât anul trecut, atât în mesaj cât și în evenimentele propriu-zise. O dovadă în plus că suntem brandul care nu doar vorbește despre prietenie, ci își și respectă promisiunile ca un prieten adevărat”, a declarat Mihai Bonca (Marketing Director, Bergenbier SA).
Echipa care a contribuit la realizarea proiectului:
– din partea Leo Burnett & Target: Irina Becher (Creative Director), Radu Olteanu (Senior Copywriter), Cosmin Ezaru (Head of Art Directors), Gabriel Avram (Graphic Designer), Victor Stroe (Planning Director), Dana Marinescu (Brand Communication Director), Cristina Corbu (Brand Communication Manager), Sorin Deleanu (A/V Producer), Mihai Nicula/Cătălin Luben (DTP Manager).
– din partea iLeo: Alexandra Caciur (Brand Communication Manager), Andreia Anghel (Brand Communication Executive), Liviu Maxim (Head of Art), Teodora Ștefan (Copywriter), Matei Psatta (Head of Social Media & Strategic Planning), Corina Scheianu (Social Media Wizard).
– din partea Bergenbier: Mihai Bonca (Marketing Director), Valentin Stoenescu (Senior Brand Manager), Mihai Mihăescu (Junior Brand Manager), Laurențiu Marin (Event Manager).
2activePR a gestionat componenta de PR a campaniei de promovare a Zilelor Prieteniei Bergenbier.