Angajații Edenred România au trăit o experiență intergalactică în EDENVERSE, un eveniment marca Golin
În fiecare an, Edenred, liderul pieței de beneficii extrasalariale din România, celebrează reușitele din anul anterior și premiază cele mai importante rezultate, în cadrul unui eveniment dedicat tuturor angajaților. Iar anul acesta, alături de Golin a reunit întreaga echipă în EDENVERSE – un concept dezvoltat de Mullen România.
EDENVERSE reflectă, de fapt, întregul ecosistem Edenred, care pornește de la angajații proprii și departamentele companiei și se dezvoltă constant înspre clienți, înspre fiecare beneficiar final, precum și spre toți ceilalți stakeholderi din țară. În acest univers, fiecare angajat Edenred este diferit și are un rol specific, dar toți sunt uniți de principii solide și de valori comune care le pun lumea în mișcare: togetherness, onestitate, generozitate, incluziune, pasiune și respect. Acestea fac ca Edenred să fie EDENVERSE.
„Kick-off-ul este unul dintre cele mai importante momente din an pentru toți colegii, pentru că reunește întreaga echipă din țară, pentru o seară încununată cu premii și recunoștință, discuții strategice despre priorități de business, precum și timp important petrecut împreună. Și, de aceea, ne-am dorit să le oferim colegilor o experiență cu adevărat memorabilă. Conceptul EDENVERSE a surprins esența Edenred: suntem o rețea unită și complexă, potențată de contribuția și talentul fiecăruia, un univers interconectat. Iar întreg planul de activități a reușit să arate că angajații – oameni diferiți, dar uniți de un scop comun – sunt centrul universului Edenred. Succesul evenimentului a fost confirmat de colegii noștri din întreaga țară”, a spus Lelia Mancaș, Head of Marketing, Edenred România.
„Facem echipă cu Edenred de exact un an și, fiind aproape zi de zi, am înțeles în detaliu în ce constă unicitatea culturii interne și care este esența misiunii companiei. De aceea, am reușit să organizăm împreună mai mult decât un eveniment. Am dezvoltat un întreg univers – un EDENVERSE bazat pe valorile și energia Edenred, materializat printr-o identitate vizuală puternică și activări inedite, care au presupus și engagement constant cu angajații. Implementarea a activat multiple canale, un mecanism special de teasing, happenings pe parcursul unei întregi săptămâni, elemente care au implicat toate departamentele Edenred, activări la birou și decoruri galactice, ecrane gigant care au susținut atmosfera unei seri de Gală și, desigur, o echipă imbatabilă client-agenție. A fost unul dintre cele mai complexe și frumoase proiecte din ultima perioadă, care a culminat cu <>”, a spus Roxana Dibă, Managing Director Golin.
Echipa Edenred: Lelia Mancaș (Head of Marketing), Laura Popa (CSR Coordinator & Employer Branding), Andrei Gudulea (Senior Art Director)
Echipa Golin: Ana-Maria Stoica (BTL Manager), Andrei Bașa (BTL Manager), Corneliu Cojocaru (BTL Executive), Marina Constanda (Head of Unit), Alexandra Chivu (PR Manager), Irina Roșu (Copywriter), cu sprijinul lui Silviu Antohe (Executive Creative Director, MullenLowe Romania)