Antena 1 are parte de un start în forţã în noul an. Cele mai multe dintre programele oferite ieri de Antena 1 s-au clasat pe primul loc în preferinţele telespectatorilor. Acces Direct, Observator 13, observator 16, ambele intervale de difuzare Mireasã pentru fiul meu, dar şi filmul de prime time „Reglare de conturi” s-au impus ca lider de audienţã la nivelul mai multor categorii de public.
Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri la nivelul targetului 18-49 urban un rating mediu de 7.2% şi 20.6% cotã de piaţã, în vreme ce programul oferit atunci de Pro Tv atingea doar 5.8% puncte de rating şi 16.6% cotã de piaţã. Şi la nivelul targetului all urban, Acces Direct a fost cel mai urmãrit program, cu 8.9% puncte de rating şi 21% cotã de piaţã, Pro Tv înregistrând la nivelul aceluşi target 6.3% rating şi 14.9% cotã de piaţã. Peste 1,3 milioane de telespectatori din mediul urban au urmãrit ieri în minutul de aur, 17:59, Acces Direct, înregistrând 12.4% rating şi 29.3% cotã de piaţã.
Observator 13 şi Observator 16 au fost şi ele cele mai urmãrite programe din rândul publicului urban. Astfel, Observator 13 a înregistrat ieri 3.8% rating şi 13.5% cotã de piaţã pe segmentul all urban, locul doi fiind ocupat de programul oferit de Pro Tv care în acelaşi interval orar a înregistrat 3.5% rating şi 12.6% cotã de piaţã. Şi Observator 16 a fost prima opţiune a românilor din mediul urban, înregistrând 5.2% rating şi 16.1% cotã de piaţã, în vreme ce poziţia secundã a fost adjudecatã de Kanal D, cu 3.8% rating şi 11.8 cotã de piaţã.
Şi ambele intervale de difuzare Mireasã pentru fiul meu au fost opţiunea celor mai mulţi telespectatori din targetul comercial 18-49 urban.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-ul 18-49 Urban si Urban All
Perioada 8 ianuarie 2013