Super producţiile Antenei 1 – lider de piaţă!
Super programele Antenei 1 au captivat din nou publicul român. Mireasă pentru fiul meu, Acces Direct şi Un show păcătos s-au situat ieri pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor, în timp ce peste un milion de români au urmărit ieri seara miracolelor la Câştigi în 60 de secunde.
Ieri, telespectatorii au rămas aproape de Antena 1. Super programele staţiei au ţinut din nou publicul spectator în faţa micilor ecrane, fiindu-le răsplătită munca depusă zi de zi pentru realizarea unor materiale de excepţie.
Astfel, prima ediţie de ieri Mireasă pentru fiul meu s-a impus ca lider de audienţă la nivelul targetului comercial 15-54. Reality show-ul matrimonial prezentat de îndrăgita artistă Mirela Boureanu Vaida a înregistrat o cotă de piaţă de 17% share şi un rating de 1.6%, în timp ce programul oferit de principalul competitor, Pro Tv, a înregistrat un rating de 0,7% şi o cotă de piaţă de 7,2% share, mai puţin de jumătate decât audienţa Antenei 1.
La amiază, Acces Direct s-a situat pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor, înregistrând o cotă de piaţă de 18,4% share şi un rating de 5,2% la nivelul targetului all urban, în timp ce programul oferit de Pro Tv a atins o coţă de piaţă de 16,8% share şi un rating de 4,7% procente, la nivelul aceluiaşi target.
Peste un milion de telespectatori au urmărit miracolele din platoul de la Câştigi în 60 de secunde, când concurenţi în scaunul cu rotile au jucat probele de maximă îndemânare propuse de campionul divertismentului Dan Negru. Astfel, la 21:31, Câştigi în 60 de secunde a înregistrat o cotă de piaţă de 20,4% share şi un rating de 9% procente, mult peste principalul competitor Pro Tv, care difuzând producţia Divertis, a atins atunci o cotă de piaţă de 13.5% share şi un rating de 6% procente.
Campionul nopţilor albe, Dan Capatos, a terminat în glorie ziua de top a Antenei 1. Un Show Păcătos s-a impus ca lider de audienţă, înregistrând o cotă de piaţă de 15,5% share şi un rating de 2,1% procente, în timp ce poziţia a doua a clasamentului a fost ocupată de TVR 1, care a atins o cotă de piaţă de 14,2% share şi un rating de 1,9% la nivelul targetului comercial 15-54.
Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe targetului 15-54 si all urban
Perioada 2 noiembrie 2011