Zi extraordinarã ieri pentru Antena 1. Urmãrind în numãr foarte mare programele Antenei 1, telespectatorii au condus emisiunile postului generalist al trustului Intact în fruntea clasamentului de audienţã. Observatorul dimineţii, Observator 13, Observator 16, ambele intervale de difuzare Mireasã pentru fiul meu, Acces Direct şi Un show pãcãtos s-au impus ca lider detaşat de audienţã la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, conform datelor oferite de Kantar Media.
Unul dintre cele mai puternice branduri în rândul jurnalelor de ştiri din România, Observatorul şi-a adjudecat din nou prima poziţie în clasamentul audienţelor. Observatorul dimineţii, Observator 13 şi Observator 16 s-au impus ca lider detaşat de audienţã, atât pe targetul comercial, cât şi în rândul publicului din mediul urban. Astfel, Observator 13 a înregistrat ieri un rating mediu de 3.1% şi 18.9% cotã de piaţã, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, a înregistrat la nivelul aceluiaşi target, 18-49 urban, şi în acelaşi interval orar, un rating mediu de 2.8% şi 16.7% cotã de piaţã. Observatorul orei 16 a fost şi el preferatul publicului, fiind urmãrit în medie de peste 896 000 de telespectatori la nivel naţional.
|
|
|
18-49 Urban |
||
|
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
|
OBSERVATOR 13 (13:00-13:53) |
Antena 1 |
3.1 |
18.9 |
175 |
|
Pro TV |
2.8 |
16.7 |
155 |
Şi ieri, telespectatorii au rãmas aproape de Simona Gherghe, aceştia preferând Acces Direct în detrimentul emisiunii „La Mãruţã”. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri un rating mediu de 5.9% şi o cotã de piaţã de 20.2% la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, în vreme ce Pro Tv înregistra atunci 5.4% rating şi 18.5% cotã de piaţã. Ierarhia s-a pãstrat şi la nivelul targeturilor all urban şi naţional.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
ACCES DIRECT (16:57-19:00) |
Antena 1 |
5.9 |
20.2 |
327 |
Pro TV |
5.4 |
18.5 |
299 |
În minutul de aur, înregistrat la 17:59, 1 059 000 de telespectatori la nivel urban urmãreau emisiunea Simonei Gherghe, în vreme ce doar 435 000 urmãreau „La Mãruţã”.
Minut de aur All Urban |
Antena 1 |
Pro TV |
||||
Timebands |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
17:59 |
10.1 |
27.8 |
1059 |
4.1 |
11.4 |
435 |
Românii au urmãrit în numãr foarte mare poveştile din casa Mireasã pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunându-se ca lider detaşat de audientã, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional. Emisiunea prezentatã de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat ieri, în cel de-al doilea interval de difuzare, o cotã de piaţã de 22.1% şi un rating mediu de 4.1% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu o cotã de piaţã de doar 6.4% şi un rating mediu de 1.2 procente.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
MIREASA PENTRU FIUL MEU-DA (14:00-16:00) |
Antena 1 |
4.1 |
22.1 |
230 |
Pro TV |
1.2 |
6.4 |
67 |
Campionul nopţilor albe, Dan Capatos, a spulberat şi el concurenţa asearã, peste 154 000 de telespectatori din targetul comercial, 18-49 urban, urmãrind în medie emisiunea Un Show Pãcãtos, înregistrând un rating mediu de 2.8% şi o cotã de piaţã de 10.5 procente.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
UN SHOW PACATOS (23:01-01:01) |
Antena 1 |
2.8 |
10.5 |
154 |
Prima TV |
2.6 |
9.8 |
143 |
|
Kanal D |
2.6 |
9.8 |
143 |
|
Pro TV |
2.4 |
9.1 |
133 |
|
TVR 1 |
1.3 |
4.9 |
72 |
In minutul de aur, înregistrat la 23:21, peste 411 000 de telespectatori din mediul urban urmãreau asearã Un show Pãcãtos, în vreme ce doar 163 000 de telespectatori urmãreau programul oferit de principalul competitor.
Minut de aur All Urban |
Antena 1 |
Pro TV |
||||
11:21:00 PM |
3.9 |
11.3 |
411 |
1.6 |
4.5 |
163 |
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile18-49 Urban, All Urban, National
Perioada 2 octombrie 2013