Postul din Bãneasa a condus clasamentul de audienţã la nivelul întregii zile!
Din ce în ce mai numeroşi, telespectatorii au condus postul generalist al trustului Intact în fruntea clasamentului de audienţã la nivelul întregii zile, pe targetul urban. Observator 19, Observator 13, Acces Direct precum şi ambele intervale de difuzare Mireasã pentru fiul meu au surclasat şi ele competiţia la nivelul targetului comercial, 18-49 urban. Dan Capatos a rãmas preferatul românilor, Un show pãcãtos clasându-se în topul audienţelor la nivelul targetului all urban, conform datelor furnizate de Kantar Media.
Tot mai mulţi români urmãresc zi de zi producţiile Antenei 1, postul din Bãneasa cucerind clasamentul de audienţã la nivelul întregii zile. Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 2.7 % şi o cotã de piaţã de 13.7% pe targetul all urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã.
All Urban |
||||
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
|
WHOLE DAY, 02:00-26:00 |
Antena 1 |
2.7 |
13.7 |
280 |
Pro TV |
2.6 |
13.5 |
275 |
Unul dintre cele mai puternice branduri în rândul jurnalelor de ştiri din România, Observatorul şi-a adjudecat din nou prima poziţie în clasamentul audienţelor. În minutul de aur, 19:41, peste 666 000 de telespectatori la nivel urban au urmãrit cu interes ştirile prezentate de Andreea Berecleanu, Observator 19 impunându-se ca lider pe targetul comercial al staţiei, 18-49 urban, cu 5% rating şi o cotã de piaţã de 20.7%.
18-49 Urban |
||||
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
|
OBSERVATOR 19, 19:00-19:49 |
Antena 1 |
5 |
20.7 |
279 |
Pro TV |
4.7 |
19.4 |
262 |
Antena 1 şi-a devansat principalul competitor şi în intervalul Acces Direct, Simona Gherghe aducând în faţa micilor ecrane cei mai mulţi telespectatori din rândul targetului comercial, 18-49 urban. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri un rating mediu de 3.6% şi 17.5% cotã de piaţã la nivelul targetului comercial, locul secund fiind ocupat de Pro Tv cu un rating mediu 3% şi o cotã de piaţã de 14.4%.
18-49 Urban |
||||
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
|
ACCES DIRECT, 16:56-19:00 |
Antena 1 |
3.6 |
17.5 |
203 |
Pro TV |
3 |
14.4 |
167 |
Românii au urmãrit în numãr foarte mare poveştile din casa Mireasã pentru fiul meu, emisiunea înregistrând ieri o cotã de piaţã de 15.3% şi un rating mediu de 2.6% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu o cotã de piaţã de doar 6.8% şi un rating mediu de 1.2 procente. Şi în intervalul de difuzare 11:10 – 13:00, Mireasã pentru fiul meu a fost preferata celor mai mulţi români din targetul comercial, 18-49 urban.
18-49 Urban |
||||
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
|
MIREASA PENTRU FIUL MEU-DA, 13:59-16:00 |
Antena 1 |
2.6 |
15.3 |
148 |
Pro TV |
1.2 |
6.8 |
65 |
Pe primul loc în preferinţele românilor din mediul urban au rămas şi jurnalele de ştiri de peste zi, Observator 13 aducând în faţa micilor ecrane peste 111 000 de telespectatori din targetul comercial, 18-49 urban. Astfel, jurnalul prezentat de Mihaela Cãlin a înregistrat un rating mediu de 2% şi o cotã de piaţã de 13.6% la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, locul secund fiind ocupat de Pro TV cu 1.8% rating şi 12.6% cotã de piaţã.
Dan Capatos a rãmas preferatul românilor, Un show pãcãtos clasându-se în topul audienţelor la nivelul targetului all urban. Astfel, emisiunea prezentatã de campionul nopţilor albe a înregistrat asearã o cotã de piaţã de 11.6% şi un rating mediu de 3.2%, în vreme ce Pro Tv înregistra în acelaşi interval orar 10% share şi 2.7% rating.
All Urban |
||||
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
|
UN SHOW PACATOS, 22:43-01:08 |
Antena 1 |
3.2 |
11.6 |
334 |
Pro TV |
2.7 |
10 |
287 |
|
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 U si All Urban
Perioada 22 iulie 2013