Postul din Bãneasa a condus clasamentul de audienţã la nivelul întregii zile!
Românii au savurat asearã spectacolul oferit de armata de blonde a lui Negru şi cei trei invitaţi ai ediţiei: Anda Adam, Andreea Bãlan şi Cezar Ouatu, emisiunea „Te pui cu blondele?” impunându-se ca lider de piaţã la nivelul publicului urban. Astfel, emisiunea prezentatã de campionul divertismentului, Dan Negru, a înregistrat o cotã de piaţã de 16.5% şi un rating mediu de 6.8% la nivelul targetului all urban, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv înregistra 15.7% share şi 6.5% rating. Şi la nivel naţional „Te pui cu blondele?” a ocupat prima poziţie în topul audienţelor, cu o medie de 1 272 000 telespectatori pe minut. Peste 2 206 000 de telespectatori la nivel naţional urmãreau in minutul de aur, 22:31, rãspunsurile concurenţilor, de trei ori mai mulţi faţã de cei care urmãreau atunci programul oferit de principalul competitor, Pro Tv, conform datelor furnizate de Kantar Media.
|
|
All Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Te pui cu blondele (20:29-22:42) |
Antena 1 |
6.8 |
16.5 |
717 |
Pro TV |
6.5 |
15.7 |
681 |
Minut de aur National |
Antena 1 |
Pro TV |
||||
Timebands |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
22:31 |
11.6 |
25.5 |
2206 |
4 |
8.7 |
755 |
Tot mai mulţi români urmãresc zi de zi producţiile Antenei 1, postul din Bãneasa cucerind clasamentul de audienţã la nivelul întregii zile. Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 2.8 % şi o cotã de piaţã de 14.9% la nivelul taregtului all urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã.
Antena 1 şi-a devansat principalul competitor şi în intervalul Acces Direct, Simona Gherghe aducând în faţa micilor ecrane cei mai mulţi telespectatori din rândul targetului comercial, 18-49 urban. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri un rating mediu de 3.6% şi 18.4% cotã de piaţã la nivelul targetului comercial, locul secund fiind ocupat de Pro Tv cu un rating mediu 3.1% şi o cotã de piaţã de 15.9%.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Acces Direct (16:57-19:00) |
Antena 1 |
3.6 |
18.4 |
203 |
Pro TV |
3.1 |
15.9 |
175 |
Cel mai iubit realityshow matrimonial din România îşi confirmă şi el statutul. Românii au urmãrit în numãr foarte mare poveştile din casa Mireasã pentru fiul meu, emisiunea înregistrând ieri o cotã de piaţã de 18.2% şi un rating mediu de 2.5% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu o cotã de piaţã de doar 8.3% şi un rating mediu de 1.1 procente. Şi în intervalul de difuzare 11:10 – 13:00, Mireasã pentru fiul meu a fost preferata celor mai mulţi români din targetul comercial, 18-49 urban.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Mireasa DA (13:59-16:00) |
Antena 1 |
2.5 |
18.2 |
141 |
Pro TV |
1.1 |
8.3 |
64 |
Pe primul loc în preferinţele românilor din mediul urban au rămas şi jurnalele de ştiri de peste zi, Observator 16 aducând în faţa micilor ecrane aproape 117 000 de telespectatori din targetul comercial al staţiei. Astfel, jurnalul prezntat de Mihaela Cãlin a înregistrat un rating mediu de 2.1% şi o cotã de piaţã de 13.6% la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, locul secund fiind ocupat de Kanal D cu 1.9% rating şi 12.4% cotã de piaţã.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, all urban si National
Perioada 17 iulie 2013