Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Zentiva lanseaza campania „Mucosin – Aliatul de incredere impotriva tusei!”

Zentiva, unul dintre liderii locali ai industriei farmaceutice, lanseaza campania de comunicare pentru brandul Mucosin, sub sloganul „Aliatul de incredere impotriva tusei!”, simultan cu extinderea liniei de expectorante cu produsul Mucosin comprimate. Campania va rula pe principalele canale de televiziune romanesti, in perioada octombrie-decembrie 2008 prin spoturi de 30” si 10”. Campania poarta semnatura Ogilvy One Praga – creatie si productie, respectiv Mediacom – agentia de media in Romania.  

Obiectivele campaniei sunt cresterea notorietatii brand-ului Mucosin si incurajarea utilizarii Mucosin impotriva tusei productive. In plus, campania are si rolul de a informa pacientii asupra faptului ca  Mucosin este disponibil din aceasta toamna si sub forma de comprimate.

 „Mucosin este un tratament eficient care combate tusea productiva. Mucosin este prezent atunci cand avem nevoie de el, pentru a ne bucura alaturi de cei dragi in momente importante din viata, asa cum este cazul aniversarii zilei de nastere ilustrate in spotul TV. Diversificand formele farmaceutice de prezentare, prin introducerea comprimatelor Mucosin, suntem convinsi ca reusim sa venim si mai mult in intampinarea nevoilor consumatorilor, mai ales ca am intrat in sezonul rece, iar afectiunile tractului respirator sunt foarte des intalnite”, a declarat Iolanda Bilaus, Marketing Manager Zentiva S.A.

Campania de comunicare se adreseaza femeilor cu varste cuprinse intre 25 si 55 de ani, cu venituri si educatie medii si peste medie, din mediul urban.

Piata de produse destinate tusei productive (expectorante) este evaluata la un volum de 5,1 mil. unitati in perioada august 2007-iulie 2008 si o valoare de 47 mil. RON, pret de raft. Pe acest segment de piata, Zentiva a totalizat vanzari in valoare de 7,5 mil. RON, reprezentand o cota de piata de 15,8%, in timp ce in volum, compania a realizat vanzari de 0,5 milioane unitati, detinand o cota de piata de 10%. 

In ceea ce priveste dinamica acestui segment de medicamente destinate tusei productive, in primul semestru al anului 2008 piata a inregistrat o evolutie de 35% in volum fata de perioada similara a anului trecut, iar ca valoare, o crestere de 61%, la nivel de pret de raft. Se estimeaza pentru 2008 o crestere de 20% in volum si de 40% ca valoare, fata de anul 2007, in timp ce estimarile pentru anul 2009 se situeaza la o crestere de 15% a volumului si 25% in valoare, fata de anul in curs.

Ca indicatii terapeutice, Mucosin este util ca fluidifiant si expectorant in tratamentul simptomatic al bolilor acute sau cronice ale tractului respirator inferior asociate cu secretii vascoase: bronsite acute, in perioada acutizarii bronsitelor cronice (inclusiv a bronhopneumopatiei cronice obstructive), traheobronsite, astm bronsic, bronhopneumonie, bronsiectazie, sinuzite, pre- si post-operator in afectiunile cu risc de complicatii pulmonare. Cauze principale in aparitia bolii sunt virozele respiratorii specifice sezonului rece. Tratamentul este recomandat copiilor cu varsta de peste 2 ani (Mucosin comprimate, este recomandat pacientilor incepand cu varsta de 6 ani) si adultilor.

Bucuresti, 27.10.2008

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.