* Algocalminul are o istorie de mai bine de 40 de ani pe piata romaneasca
* Lunar, in Romania, se vand aproximativ un milion de unitati de Algocalmin, brandul ajungand la o cota de piata de 22% pe segmentul analgezicelor OTC
Zentiva, unul dintre liderii locali ai industriei farmaceutice, a lansat campania de comunicare pentru brandul Algocalmin, sub sloganul „Algocalmin. Combate istoric durerea”. Conceptul de baza al campaniei pleaca de la eficienta dovedita a Algocalminului impotriva durerilor, de peste 40 de ani. Campania, purtand semnatura agentiei Mather Communications, va rula sub forma de spoturi de 35” pe principalele canale de televiziune romanesti, in perioada octombrie-decembrie 2008. Planul media este dezvoltat de Mediacom, iar campania de sustinere PR este implementata de Free Communication.
Obiectivele campaniei de comunicare pe termen mediu si lung sunt intarirea increderii consumatorilor actuali in brandul Algocalmin, construirea imaginii brandului Algocalmin ca fiind „cel mai de incredere analgezic din Romania” si conservarea notorietatii brandului.
„Algocalmin si-a dovedit eficienta in inlaturarea durerilor romanilor, din anii `60 pana astazi. Medicamentul a rezistat schimbarilor externe (politice, economice, cele ale industriei farmaceutice) si interne (achizitia companiei producatoare Sicomed de catre Zentiva), adaptandu-se noilor conditii. Algocalmin ramane cel mai de incredere analgezic din Romania – fapt certificat anul acesta, pe 23 aprilie, cand, in cadrul Galei Trusted Brands, organizate de publicatia Reader’s Digest, Algocalmin a primit pentru a doua oara consecutiv titlul de Most Trusted Brand pentru categoria analgezice. Rolul acestei campanii este acela de a consolida aceasta perceptie”, a declarat Iolanda Bilaus, Marketing Manager Zentiva S.A.
Campania se adreseaza unui target national, cu varste cuprinse intre 25 si 55 de ani, in principal consumatorilor actuali, dar si celor la care a ajuns notorietatea marcii, insa nu sunt inca si utilizatori fideli ai acesteia. Alegerea televiziunii ca principal mijloc de comunicare a mesajelor Algocalmin este justificata de intentia de a atinge un numar cat mai mare de consumatori.
„Filmarile nu au fost deloc usoare: intr-o singura zi s-au filmat 4 scene in 4 locatii diferite. Muncitorul care se uita dupa fata care trece pe bicicleta chiar si-a dat cu ciocanul de cateva ori peste degete, astfel incat am avut de unde alege o interpretare naturala. La mall, actorul a decis ca, pentru o interpretare realista, este mai bine chiar sa se loveasca cu capul de usa de sticla. I-am acceptat sacrificiul, i-am pregatit pungi cu gheata si i-am multumit la final. Apoi l-am dus cu masina pana acasa. Parea ametit”, a povestit Ciprian Tudor, Associate Creative Director la Mather Communications.
Echipa responsabila pentru conceperea campaniei este formata din Ciprian Tudor (Associate Creative Director), Donald Simionoiu (Senior Art Director), Oana Boghici (AV Producer), Daniela Ioan (Account Manager) si Alexandra Murray (Group Account Director).
{mosloadposition user10}