şi îşi propune lansarea a aproximativ 15 noi produse în România, în perioada 2008-2009
Ø Zentiva a investit circa 25,6 milioane RON în România, în perioada 2006-2007. Pentru anul în curs, Zentiva are în plan investiţii de circa 9 milioane RON.
În perioada 2008-2009, Zentiva, unul dintre liderii locali ai industriei farmaceutice din România, va lansa pe piaţa românească aproximativ 15 noi produse. Zentiva împlineşte anul acesta 5 ani de la apariţia numelui şi constituirea Grupului, dar şi 5 ani de prezenţă activă pe piaţa românească. În primii doi ani de la preluarea Sicomed, Grupul Zentiva a investit aproximativ 25,6 milioane RON şi îşi propune investiţii de circa 9 milioane RON pentru anul 2008. „Grupul Zentiva îşi propune ca în următoarea perioadă să devină liderul industriei farmaceutice de generice din Europa Centrală şi de Sud-Est. România este şi va fi una dintre cele mai importante ţări în care ne dezvoltăm, o piaţă care, alături de Cehia şi Turcia, reprezintă motorul unei creşteri sigure şi sustenabile pe termen lung. Semnalele avute la sfârşitul anului trecut şi rezultatele din primul trimestru ale acestui an vin să confirme că strategia dezvoltată în România funcţionează şi avem toate motivele să privim cu încredere că obiectivele stabilite pentru acest an pot fi îndeplinite cu succes”, a declarat
Jiří Michal, Preşedinte şi CEO Zentiva N.V.
În următoarea perioadă, investiţiile Grupului Zentiva în România vor fi direcţionate în facilităţile de producţie, precum şi în activităţi de dezvoltare a portofoliului de produse.
„În intervalul 2008-2009, avem în plan depunerea a 55 de dosare pentru autorizare, obţinerea a aproximativ 50 de autorizaţii şi lansarea a circa 15 noi produse în ariile terapeutice în care compania deţine poziţii de lider. În paralel, vom promova susţinut şi brandurile locale. Zentiva deţine unele dintre cele mai importante mărci la nivel naţional, integrate perfect în portofoliul de produse actual, iar valorificarea lor va reprezenta una dintre priorităţile strategiei de marketing şi vânzări. Considerăm că în acest moment avem un portofoliu performant de produse, modern şi eficient, care poate să facă faţă cu succes cerinţelor din ce în ce mai complexe ale pieţei româneşti”, a declarat Dragoş Damian, Director General Zentiva S.A.
Noile produse ce vor fi lansate pe piaţa românească vor fi atât medicamente cu prescripţie medicală (Rx), cât şi OTC-uri (fără prescripţie), din arii terapeutice precum CVS, CNS, durere, analgezice, antiinflamatoare etc.
De asemenea, anul 2008 reprezintă unificarea celor două divizii ale companiei, Operaţional şi Comercial, prin stabilirea unei structuri compacte de management şi abordarea unei strategii comune de dezvoltare şi creştere profitabilă pe termen lung.
„Noua structură organizaţională reprezintă o oglindire a structurii la nivel internaţional, ţara noastră fiind prima locaţie în care această unificare are loc în cadrul Grupului Zentiva. Acesta este un motiv de mândrie pentru noi, dar şi o importantă responsabilitate ce ne obligă cu atât mai mult să demonstrăm eficienţa noului model”, a completat Dragoş Damian.
{mosloadposition user10}