Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Zelist Monitor analizeaza acum si comentariile din presa online date prin Facebook

Zelist Monitor introduce astazi, 8 august 2012, monitorizarea comentariilor adaugate in presa online prin Facebook (prin intermediul widget-ului Comments Box) alaturi de celelalte tipuri de surse: Presa, Bloguri, Twitter, pagini si grupuri publice de Facebook, cele mai importante forumuri din Romania.

Din ce in ce mai multe publicatii utilizeaza Facebook pentru a da utilizatorilor oportunitatea de a comenta pe site-ul lor, modalitate care are avantajul ca utilizatorii isi declina identitatea reala (cea declarata pe Facebook), evitandu-se comentariile de tip postac-robot.

Numarul comentariilor pe sursele monitorizate a crescut constant in fiecare luna de la inceputul anului, inregistrandu-se o crestere majora incepand cu data de 01.06.2012. Daca in perioada 1.01.2012 – 31.05.2012 media de comentarii publicate a fost de aproximativ 800 comentarii/zi, cu un varf de aproximativ 1400 de comentarii in data de 06.02.2012, in perioada 1.06.2012 – 08.08.2012 media zilnica a ajuns la aproximativ 1450 de comentarii si un varf de peste 3000 de comentarii inregistrate in data de 30.07.2012.

Zelist Monitor analizeaza deja peste 50 de surse de presa online, de la site-uri mari (de exemplu: StirileProTV, Antena1, 9AM, Wall Street) la site-uri de nisa sau publicatii locale (de exemplu: Amelie.ro, Ecomagazin.ro, Oradesibiu.ro).

Catalin Tenita, Managing Partner TreeWorks, a declarat: “Monitorizarea comentariilor date prin Facebook are marele avantaj al asumarii. Utilizatorii care aleg sa fie identificati sunt utilizatori reali, nu roboti sau postaci, ale caror opinii conteaza, indiferent daca vorbesc despre branduri, optiuni politice sau chestiuni sociale.

Chiar daca in momentul de fata media zilnica a acestora este de aproximativ 1450 comentarii, faptul ca marketerii au acum posibilitatea de a descoperi opiniile acestor utilizatori responsabili ii poate ajuta in activitatea lor de zi cu zi si le poate da ocazia sa intre in conversatie cu acestia”.

Comentariile date prin widget-ul Facebook sunt integrate in platforma alaturi de celelalte comentarii, existand si posibilitatea accesarii profilului public al celor care au comentat.

Bucuresti, 08.08.2012

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.