Zdrovit Romania, la 6 luni de la implementarea solutiei de management a relatiilor cu clientii Teamshare® Entreprise Edition, estimeaza cresterea productivitatii cu cel putin 20% fata de perioada similara a anului trecut.
Aceasta crestere a eficientei afacerilor Zdrovit Romania se bazeaza pe trei directii:
- cresterea vanzarilor, datorita cresterii frecventei vizitelor, dar si cresterii valorii medie a comenzilor
- optimizarea agendei de lucru a reprezentantilor de vanzari
- reducerea cheltuielilor de transport datorita optimizarii rutelor reprezentantilor de vanzari.
“Folosind Teamshare, a crescut frecventa vizitelor in farmacii a reprezentantilor de vanzari, ca urmare, a crescut numarul de comenzi iar datorita promovarii agresive si sustinute a crescut si valoarea medie a comenzilor”, spune Attila Lorincz, Sales Manager la Zdrovit Romania. “Rapoartele de vanzari sunt acum generate in mod automat de catre Teamshare, eu doar le primesc in fiecare dimineata pe email. Salvez astfel in fiecare luna cel putin 2-3 zile de munca, folosite inainte pentru agregarea rapoartelor excel si formatarea lor pentru a fi trimise la sediul central din Polonia”, spune Attila Lorincz.
{mosloadposition user10}