Zânul revine într-un nou spot creat de Next Advertising pentru Abonamentul bancar de la Banca Transilvania cu o soluţie practică pentru micii afacerişti agasaţi de obsesiva placă: “Dom’le, plăteşti!”. Primul abonament bancar din România este un produs de la Banca Transilvania care îi ajută pe micii întreprinzatori să-şi reducă din cheltuielile cu comisioanele la tranzacţiile lunare.
“Spotul dramatizează situaţia unui patron de atelier de tâmplărie, un nene supărat care, pentru a mai reduce din cheltuieli, instaurează pentru toata lumea o regulă simplă şi eficientă: ai stricat, plăteşti. Amuzant este că omul, fiind atât de pornit să recupereze banii, îi impută până şi Zânului renovarea tavanului prin care acesta îşi face apariţia cu gândul să-l ajute. Cam dur patronul? E doar un om serios, preocupat de afacerea lui. Ca toţi oamenii întreprinzători”, a spus Mihaela Neatu, Copywriter Next.
La realizarea spotului au participat Mihaela Neatu şi Semida Duriga – copywriteri, Liviu David – Creative Director, Ingrid Weber, Sorin Popescu – Client Service Next şi echipa Băncii Transilvania.
Spotul TV a fost făcut în colaborare cu regizorul Radu Muntean şi produs de Multimedia Est, operator Alex Sterian.
Noua campanie TV se desfăşoară în perioda 24 octombrie- 16 noiembrie şi poate fi vazută pe Antena 1, Antena 3, Realitatea TV, Hallmark, TVR1 şi 2, National Geographic, Discovery, Kanal D şi The Money Chanel.
{mosloadposition user10}