Ștefan și Adriana Liuțe, fondatorii și proprietarii agenției de branding Storience, au lansat un proiect antreprenorial inedit pentru piața din România. Zâmburi este un brand-umbrelă, care va reuni, pentru început, o serie de 40 de povești scurte sub formă de felicitări ilustrate, distribuite în rețeaua națională Cărturești.
Zâmburi este o colecție de povești scurte, ilustrate, disponibile începând cu luna noiembrie atât la bucată, cât și împreună cu un biblioraft în formă de acordeon. Zâmburi este un produs multi-funcțional: mini-poveștile pot fi cumpărate individual și făcute cadou, pot fi folosite ca obiect decorativ datorită suportului-acordeon realizat special pentru această colecție și pot constitui, de asemenea, o lectură plăcută și relaxantă.
Numele de ”Zâmburi” înseamnă ”sâmburi de zâmbet” și descrie cele două caracteristici principale ale acestui produs: acela de a te face să zâmbești și acela de a te relaxa într-un timp foarte scurt. Felicitările sunt doar primul tip de suport pe care vor fi disponibile poveștile scurte. Zâmburi este un brand-umbrelă care va reuni conținut similar distribuit, pe viitor, și în alte formate.
”Zâmburii sunt povești la bucată, ce țin cu succes locul unei felicitări, unui mulțumesc sau unui noapte bună, dar au și rol decorativ. Proiectul s-a născut dintr-o nevoie reală și foarte personală – aceea de a ne relaxa și binedispune într-un timp foarte scurt – pentru că nimeni nu are timp destul astăzi. Zâmburii sunt un mod de gândire, în primul rând, nu un titlu de carte cu ISBN. Dacă totul va merge bine, ne dorim să extindem acest tip de conținut și pe alte suporturi”, a declarat Ștefan Liuțe, scriitorul poveștilor și director de strategie la Storience.
Mini-poveștile Zâmburi au fost ilustrate de Dan Dulău (ilustratorul Festivalului SoNoRo și designerul identității Storience), scrise de Ștefan Liuțe și editate de Adriana Liuțe. Zâmburi este al doilea proiect antreprenorial al Adrianei şi al lui Ștefan, după agenția de branding Storience, înființată în iulie 2012.
Ștefan Liuțe are 14 ani de experiență în consultanță de brand, iar Adriana Liuțe are 9 ani de experiență în consultanță de brand, comunicare corporativă și presă.