Cel mai popular brand de zahăr din țară susține cu 100.000 de lei renovarea clădirilor școlare și elevii defavorizați din mediul rural din România
Zahar Mărgăritar, cel mai popular brand de zahăr din România, anunță un parteneriat cu Asociația BookLand prin care se alătură inițiativei asociației de îmbunătățire a infrastructurii școlare din zonele rurale. Parteneriatul evidențiază angajamentul companiei de a susține schimbări semnificative cu impact asupra comunităților locale.
Începând de astăzi, Zahar Mărgăritar își unește forțele cu Asociația BookLand pentru a susține eforturile de renovare a școlilor din mediul rural și de sprijinire a elevilor defavorizați. Sponsorizarea de 100.000 de lei va juca un rol esențial în acoperirea cheltuielilor asociate cu renovarea și modernizarea facilităților școlare, oferindu-le elevilor acces la un mediu de învățare sigur și favorabil.
Ca o dovadă a devotamentului față de cauză, Zahar Mărgăritar va introduce, de asemenea, un ambalaj diferit pe 20 de milioane de pungi de Zahăr Mărgăritar. Noul design a fost propus de Andra, o elevă care își dorește oportunități educaționale mai bune pentru ea și colegii ei. Prin noul design de ambalaj, Zahăr Mărgăritar caută să crească gradul de conștientizare cu privire la misiunea Asociației BookLand și să-i încurajeze și pe alții să se implice în susținerea inițiativei.
„Ne bucurăm să oferim sprijinul Asociației BookLand, care face o prioritate din susținerea și dezvoltarea viitorului țării noastre prin renovarea școlilor din mediul rural și prin oferirea mai multor șanse copiilor vulnerabili de a deveni adulți de succes”, a declarat Sorin Soroceanu, Head of Sales and Marketing AGRANA România. „Zahăr Mărgăritar și Asociația Bookland împărtășesc aceleași valori și viziune pentru comunitățile locale și suntem încrezători că mulți copii vor beneficia de parteneriatul nostru.”
„Suntem încântați de parteneriatul cu AGRANA România”, a declarat Mihaela Petrovan, Președintele Asociației BookLand. „Contribuția lor financiară și decizia de a ne prezenta cauza pe ambalajele produselor lor vor contribui la creșterea notorietății programului nostru de renovare și construcție de școli în mediul rural. Această colaborare este o onoare pentru BookLand România și suntem recunoscători pentru sprijinul primit.”
În plus, ambalajul Zahărului Mărgăritar va include numele și logo-ul Asociației BookLand, fapt ce va încuraja clienții să contribuie și ei la inițiativa asociației prin trimiterea unui SMS cu cuvântul „CONSTRUIM” la 8845. Fiecare donație prin SMS, în valoare de 2 euro, va fi direcționată către realizarea proiectelor de educație derulate de Asociația BookLand.
Sponsorizarea de 100.000 de lei oferită de Zahăr Mărgăritar va sprijini aspecte importante ale procesului de renovare a școlilor, precum acoperirea cheltuielilor cu forța de muncă sau achiziționarea materialelor de construcție esențiale pentru modernizarea clădirilor.
În ultimii 4 ani, Asociația BookLand a renovat și modernizat cu succes 78 de clădiri școlare care deservesc anual peste 15.000 de elevi. Misiunea asociației „Împreună CONSTRUIM oameni” a adunat sute de companii din mediul privat, autorități locale, profesori-părinți-elevi care, la îndemnul Asociației BookLand, și-au unit forțele pentru a contribui la renovarea și dotarea școlilor de la sat. Reprezentativ pentru România, acest parteneriat public-privat a fost posibil datorită obiectivului comun de a reduce abandonul școlar din mediul rural oferindu-le elevilor șansa la o educație de calitate în clădiri sigure, moderne și prietenoase care oferă o perspectivă pentru o comunitate durabilă. O mobilizare exemplară, eficientă și cu impact pe termen lung care a schimbat mentalități, precum și percepția asupra relevanței mediului rural.