Campania de promovare națională și internațională a programului de turism cultural „România Atractivă” primește două distincții de aur la Gala Romanian PR Award
- MIPE, Asocierea Terra Building – Eventya si Zaga Brand au câștigat două distincții de Aur, la Gala Romanian PR Award, pentru campania de promovare a „României Atractive”, programul național de turism cultural, la categoria Comunicare în Domeniul Public și la categoria Cultură – Artă.
- Agenția a fost desemnată și Small Consultancy of the Year, cea mai bună agenție PR Boutique din România, în 2024.
Zaga Brand reușește pentru a doua oară în ultimii ani să câștige Aur la categoria Comunicare în Domeniul Public.
În cadrul Galei Romanian PR Award, Zaga Brand a câștigat pentru excelență în comunicare două distincții de Aur pentru campania de promovare națională și internațională a României Atractive, programul de turism cultural al României, coordonat de către Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene (MIPE) și implementat de consorțiul Terra Building – Eventya.
La Gala Romanian PR Award de miercuri seară, 20 octombrie, campania de PR realizată de Zaga Brand pentru România Atractivă a fost premiată cu GOLD în competiție la categoria Comunicare în Domeniul Public și la categoria Cultură – Artă.
„Suntem mândri de această performanță înregistrată la mai puțin de șase luni de la lansarea programului de turism cultural al României. Este un exemplu că se poate, că autoritățile publice în parteneriat cu entități private pot genera proiecte de succes cu un singur mare beneficiar – România. Îi felicit pe partenerii noștri pentru rezultate, mulțumim juraților pentru evaluări și ne exprimăm susținerea pentru ca acest proiect să continue să genereze efecte benefice pentru economia națională și cea a comunităților în care cele peste 275 de obiective turistice de patrimoniu, parte din România Atractivă, sunt situate”, a declarat Adrian Câciu, ministrul Investițiilor și Proiectelor Europene.
Agenția Zaga Brand a fost desemnată și Small Consultancy of the Year, respectiv cea mai bună agenție PR Boutique din România, în 2024.
„Este o onoare să fim desemnați cea mai bună agenție PR Boutique din România! Suntem pregătiți pentru noi provocări și briefuri de calitate, din pasiune pentru domeniul în care lucrăm și respect pentru branduri, instituții și publicul larg”, declară Silvia Teodorescu, managing partner Zaga Brand.
Cele două mari distincții demonstrează că și instituțiile de stat pot performa în comunicare ca mediul privat
În mai 2024, Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene (MIPE) a lansat Programul național de turism cultural al României, România Atractivă, program în curs de derulare până în 2026 sub implementarea asocierii TERRA BUILDING S.R.L. (lider) și EVENTYA Co S.R.L. (asociat), consorțiul care a câștigat licitația organizată de Minister, în anul 2022.
De peste 20 de ediții anuale, Romanian PR Award a reușit să adune sub aceeași umbrelă parteneri prestigioși, nume marcante ale industriei de comunicare și concurenți valoroși. În 2024, competiția a înregistrat 371 de înscrieri, iar campania de PR pentru „România Atractivă” realizată de Zaga Brand pentru MIPE si consorțiul Terra Building – Eventya a luat două dintre marile trofee.
Este pentru a doua oră în ultimii ani când Zaga Brand reușește să câștige GOLD la categoria Comunicare în Domeniul Public, iar aceste distincții demonstrează că instituțiile de stat pot performa și genera rezultate de calitate în domenii care par a fi doar apanajul mediului privat.
Zaga Brand, partenerul pentru comunicare eficientă și creativă
Zaga Brand urcă în fiecare an pe scenă și câștigă Aur și Argint la categorii complementare precum Digital PR, Media și Influencers Relation, Social Media, Evenimente, Cultură – Artă și Comunicare în Domeniul Public, categorii care apreciază expertiza și implicarea agenției în campaniile derulate pentru clienții săi.
Fondată în 2005, agenția de comunicare creativă Zaga Brand și-a propus și a reușit să creeze un mediu de lucru plin de energie în care creativitatea și calitatea sunt principalele criterii. Agenția a generat rezultate pentru clienți B2B, B2C și instituții publice prin servicii complete de PR digital și clasic, concepte creative, evenimente, media și influencer relations, comunicare corporate și crises.
Misiunea Zaga Brand este de a crea o comunicare reală între clienții săi și publicul larg. Onest, cu rezultate măsurabile, având la bază acțiuni de comunicare strategice.