Ytong, singurul brand premium de bca de pe piata romaneasca de zidarie, lanseaza conceptul CASA LA GALBEN, program national de sustinere a calitatii in constructii. In cadrul acestui program, Ytong ofera un pachet complet de casa noua celor care vor sa-si construiasca o locuinta durabila si eficienta energetic. La achizitionarea zidariei tip bca Ytong beneficiarul primeste, in plus, mortarul in pat subtire, un set de scule profesionale, transportul pe santier si consilierea mesterului specialist Ytong care va oferi suportul pentru instruirea zidarilor si realizarea primului rand de zidarie al casei. Roddia semneaza noua campania de comunicare YTONG, care va fi declinata in print, online, radio, PR si evenimente BTL pe toata durata anului 2011.
“In Romania inca simtim lipsa unei culturi a calitatii in constructii, iar CASA LA GALBEN reprezinta efortul Ytong pentru promovarea acestei abordari. Continuare a campaniei „Ieftin te costa mai mult!”, demarate in 2010, CASA LA GALBEN reprezinta solutia moderna pentru o casa durabila, performanta energetic si foarte eficienta din punct de vedere al costurilor si al timpului petrecut in procesul de construire”, a declarat Marius Dragne, Marketing Manager, Xella Baustoffe South-East Europe (BG-HU-RO).
“Credem ca hazul de necaz este foarte sanatos si face loc schimbarilor pozitive, asa ca am ales sa punem accentul pe cat de usor se pot schimba lucrurile in bine. Alternativa Ytong la o “super afacere” ce se dovedeste in final super paguboasa este un pachet la fel de smart ca produsul: Casa la galben. Fata de alte “case” intrate in limbajul si cosmarurile celor ce au avut de-a face cu domeniul constructiilor din Romania, Casa la galben vine cu un pachet complet de zidarie si know-how de calitate germana, care elimina multe surprize neplacute si costisitoare si aduce in sfarsit o expresie imobiliara… pozitiva si cu garantia calitatii”, a declarat Iulia Sirbu, Client Service Director Roddia.
Din echipa Xella Ro, care va coordona implementarea strategiei de advertising, fac parte Marius Dragne, Marketing Manager Xella Baustoffe SEE, Georgiana Stanciu, Marketing Executive si Mircea Sibana, Product Manager.
Echipa Roddia este formata din Iulia Sirbu – Client Service Director, Ionut Datcu – Business Development Director, Carolina Vasile – Account Manager, Iulia Tutulan – Account Executive, Maria Manolescu – Copywriter, Ana Dutu – Copywriter, Radu Vasile – Art Director, Anca Fetcu – Art Director.