- Organizat la Palatul Parlamentului din București în perioada 24-27 februarie, conferința simulează întâlnirile Alianței Nord-Atlantice și își propune să familiarizeze tinerii liceeni cu diplomația și problemele globale cu care se confruntă omenirea
- Youni este partener strategic al evenimentului
- Youni este platforma de aplicare gratuită la universitate, unde elevii și studenții pot găsi peste 300 de programe, pot aplica gratuit nelimitat și se pot conecta cu o comunitate educațională globală pentru sprijin și consiliere.
Youni, platforma de aplicare gratuită la universitate, este partener strategic al conferinței Bucharest Model NATO. Evenimentul, organizat de tineri liceeni români, cu ajutorul Youni și sub îndrumarea doamnei profesor Daniela Bordei, va avea loc în perioada 24-27 februarie, la Palatul Parlamentului din București.
La eveniment vor participa Dl. Manuel Larrotcha, Ambasadorul Spaniei la București, Dl. Shane Dixon, Acting Deputy Chief la Ambasada Statelor Unite ale Americii la București, Dl. Jaime Baron, Comandant Adjunct în cadrul NATO, dar și Președintele Camerei Deputaților, Domnul Sebastian Burduja, precum și reprezentanți ai Universităților Esade și Gisma, care vor aborda tematici legate de securitate și diplomație.
În timpul conferinței, tinerii liceeni simulează întâlnirile Alianței Nord-Atlantice, se familiarizează cu mediul diplomatic, învață ce presupune diplomația, cum se pot soluționa astfel unele conflicte mondiale și dezbat problemele globale cu care se confruntă omenirea.
Andrei Nicolae, fondator Youni: “În asemenea momente, când omenirea este la un pas de un nou conflict, este cu atât mai important să înțelegem că diplomația, dezbaterile, argumentele corecte sunt esențiale în evoluția noastră ca societate. La fel se esențială este conștientizarea lor la nivelul generațiile viitoare care trebuie să învețe cum să abordeze cât mai pașnic situații complexe de geopolitică”.
Youni este o companie 100% românească, fondată în 2017 de Andrei Nicolae, la vremea respectivă student în Germania la Jacobs University Bremen. Recent, compania a trecut printr-un proces de rebranding, schimbându-și numele din UniApply în Youni pentru a reflecta mai bine misiunea companiei, acela de a-i ajuta pe elevi și studenți să-și găsească universitatea potrivită. Actualul nume provine din alăturarea cuvintelor “you” și “uni”.
Peste 14.000 de elevi și studenți au beneficiat de serviciile companiei; dintre aceștia 5% au aplicat la universități din Australia, 15% în Statele Unite ale Americii și 80% la universități din Europa. În 2020, compania a primit o rundă de investiții totală în valoare de 150.000 de euro de la EGV, Simple Capital și de la angel investors, urmată de o a doua de 550.000 de euro. Fondatorul companiei, Andrei Nicolae, își propune ca, prin intermediul Youni, în următorii 5 ani să ajute 1 milion de elevi să ajungă la universitatea potrivită.
Mai multe informații regăsiți pe pagina web: https://younichoice.com/