pregatite pentru experienta Rivierei
Romtelecom, Scoala Alternativa de Gandire Creativa si Green Pixel – partenerul educational al sectiunii cyber – au placerea de a va anunta rezultatele competitiei locale, un concurs umar la umar pentru finalisti, a caror valoare a tinut audientele in suspans pina la prezentarea finala. Juriul s-a bucurat de o finala cu jucatori putini, dar foarte buni si un deznodamant fericit la capitolul “recompense”pentru alesi. Dupa saptamini bune in care au avut de rezolvat 10 brief-uri cu aplicatii pe web, in urma unei competitii foarte stranse, echipa Cyber Purple Turtle (Vlad Georgescu, Mihaela Brebenel) a fost declarata castigatoare in urma jurizarii operate de jucatori de referinta in domeniul comunicarii virtuale.
Purple Turtle au avut astfel privilegiul de a alege intre a experimenta atmosfera de festival cu seminarii de top sau a participa la cele patru zile de competitie acerba. Optiunea lor a fost in favoarea primei variante, oferindu-le astfel oportunitatea celor de la BlackCats de a intra in concursul international de cyber, pentru care varsta si experienta in interactive ii recomanda.
Romtelecom este compania care a decis sa-i recompenseze pe castigatorii competitiei locale si in numele careia Purple Turtle va acoperi la Cannes, in tandemul – fotoreporter / reporter – tot ce inseamna noutati in cadrul sectiunii cyber si al seminariilor cu finalitate pe zona comunicarii on line.
“Ni s-a parut o idee foarte buna sa asociem Romtelecom, ca furnizor al ClickNet – Internetul de banda larga cu cea mai rapid crestere pe segmentul fix, cu o echipa de tineri priceputi in ale web-ului. Ne-au convins pasiunea celor implicati in proiect, determinarea lor de a reusi si increderea ca de cistigat va avea in primul rind brandul Romania, reprezentat si de echipa Cyber Purple Turtle la Cannes. Este modul nostru de a ne exercita influenta de lider la nivel national si de a face diferenta”, a declarat Cristina Popescu, director relatii publice, Romtelecom.
Pentru cealalta echipa finalista – Black Cats (Cosmin Nitu, Georgia Cretulescu), 2008 este ultimul an care le permite accesul in concursul international, unde limita de varsta pentru aceasta sectiune este de 28 de ani. La ei, odata cu varsta, a venit si experienta. Chiar daca la temele de web design cu aplicatie pe brand Purple Turtle a fost cu un pas inainte, la cele de banner web interactiv Black Cats a stralucit.
“Competitia de Cyber implica multe abilitati nu doar la capitolul gandire interactiva, ci si pe zona de implementare. Cei peste sapte ani de experienta in domeniu ii fac pe cei de la Black Cats o echipa competitiva la nivel international, de la care avem asteptari foarte mari.Avem certitudinea ca Purple Turtle va fi un competitor de temut in anii ce vor urma, avand si avantajul de a explora festivalul, seminariile si competitia la fata locului. Ne-am luptat ca Romania sa aiba un loc in competitia de cyber, nu doar de print si la sfarsitul demersului nostru am obtinut acest privilegiu”, a declarat Roxana Balan, project managerul Scolii Alternative de Gandire Creativa.
Romania are astfel, in 2008, doua echipe de Young Lions cyber – una cu focus pe specializarile unice pe care le ofera festivalul, cealalta orientata spre competitia dedicata creativilor din zona de interactive.
“Vrem sa le multumim tuturor celor care ne-au ajutat ca proiectul Gradinita sa fie un succes. Datorita suportului extraordinar al presei si al comunitatii, datorita unor companii vizionare care au finantat prezenta tinerilor la festival in 2007, am reusit sa obtinem dreptul de a ne califica si in competitia de Cyber pentru anul acesta. Reverente tuturor si chapeau Romtelecom, o companie care a luat nota de proiectul de cyber, l-a pretuit si endorsat fara rezerve intr-un timp record,” a declarat Teodora Migdalovici, fondator al Scolii Alternative de Gandire Creativa.
Accesul la Gradinita – Scoala Alternativa de Gandire Creativa al celor care au dorit sa participe la Young Lions Print, Young Lions Cyber, 15forCannes si Roger Hatchuel s-a facut prin rezolvarea unui brief si completarea unei aplicatii.
Cei care au participat la cursurile si competitia scolii au fost selectati dintr-un numar de 600 de participanti.
Romtelecom, liderul pieţei de comunicaţii fixe din România, s-a implicat in ultimii ani in numeroase proiecte CSR menite sa sustina tinerii, sa cultive talentele si sa recunoasca valorile. Astfel de initiative sunt corelate direct si cu noile branduri din portofoliul companiei, Internet de banda larga ClickNet si televiziune digitala Dolce, două segmente de activitate pe care Romtelecom s-a dezvoltat puternic în ultimii ani. Primele produse de Internet de bandă largă de la Romtelecom au fost lansate sub brandul ClickNet în 2005 şi au cunoscut un succes de masă peste aşteptările companiei. La sfârşitul anului 2007, ClickNet avea deja o cotă de piaţă de aproximativ 20%, cu 360.000 clienţi, înregistrând cea mai mare rată de creştere pe piaţa de broadband fix, de 300%.
Fondat in urma cu patru ani, Gradinita – Scoala Alternativa de Gandire Creativa – este un program destinat descoperirii tinerilor cu potential si cultivarii elitelor din domeniul marketingului si comunicarii.
In 2008, Scoala a dezvoltat catedre de gandire creativa specializate pe mai multe discipline – visual craft, media, design, pr, strategie/ branding si cyber.
Partenerii educationali au fost Impression, Starcom, Rogalski-Grigoriu, Caesar si Green Pixel. Intalnirile s-au tinut la Orange Concept Store, iar proiectele de implementare au fost bifate cu brokerii in productie de la nord vision.
{mosloadposition user10}