Piaţa se dezvoltă şi întrebarea cea mai frecventă e „What’s next?”. Next Advertising a mai găsit un răspuns deştept şi la această dilemă, pe care l-a botezat promiţător „WeeDoo”. WeeDoo what? Tot ceea ce ţine de BTL, dar mai bine, mai mult şi mai clever decât alţii. Divizia de BTL a Next Advertising s-a separat în favoarea unei agenţii nou-nouţe, de sine stătătoare, gândită să răspundă în permanenţă fresh la întrebarea „What’s next in BTL?”. „Clienţii înteleg din ce în ce mai bine importanţa atingerii publicului ţintă şi ştiu că nu le pot da oamenilor doar pâine pentru a fi fericiţi. E nevoie şi de circ, de entertainment, iar în termeni profani asta face comunicarea BTL. Şi o face tot mai divers, mai amplu şi mai neconvenţional. Astfel piaţa creşte de la an la an şi în această direcţie. Tocmai de aceea am hotărât să profităm de oportunitate şi să ne dezvoltăm corespunzător componenta de servicii BTL pe care le oferim, dar nu în cadrul unui departament în Next, cum a fost până acum, ci deschizând o divizie separată dedicată acestui tip de comunicare” – a declarat Sorin Popescu, Director General Next Advertising.
Tânăra şi energica agenţie WeeDoo porneşte la drum cu o echipă super-experimentată formată din Sorana Tetik, Olivia Grigorescu, Monica Axân, Francesca Gagyi, Bogdan Sârbu şi Cornelia Leuştean. Pentru satisfacerea deplină a clienţilor proiectele de BTL vor beneficia în continuare de compeţentele de creaţie, strategie, media şi producţie ale Next Advertising.
„Vrem să oferim un cocktail delicios şi revigorant tuturor clienţilor ce poposesc în peisajul destul de secetos al agenţiilor specializate în BTL de la noi. You name it, WeeDoo it!” – a declarat încrezătoare Sorana Tetik, Managing Partner WeeDoo.
Next Advertising este o agenţie de publicitate full-service, care oferă servicii de media, PR, producţie, merchandising, consultanţă de marketing şi creaţie. Din 2001, anul înfiinţării, a funcţionat în parteneriat cu shopul de creaţie Cap, sub numele de NextCap. Colaborarea cu Cap continuă pe clienţii Murfatlar, Biborţeni, Salonta, Principal Company, Euroavipo, Trenta Pizza şi Tammy, iar din iunie 2006 Next şi-a înfiinţat propriul departament de creaţie.
Portofoliul agenţiei cuprinde clienţi precum Transavia, Western Union, Banca Transilvania, BT Aegon, dufa Deutek, Biofarm, SAB Miller/Stejar, Ferrero/Kinder/Tic-Tac, Casa Noastră/Qfort, The Money Channel, NewCom/Injoy, Fan Courier, Vodafone, Tetra Pak, BoConcept, Advent, Greenpeace, Ceramica Iaşi, Fundaţia Copii în Dificultate, Flo & Jo.
Palmaresul colaborării Next-Cap cuprinde 10 premii Effie şi multe alte premii locale, iar în urma studiului AdMarket 2006 (realizat de D&D Research, la cererea UAPR), Next a fost considerată numărul 3 la strategie, într-o listă lungă de multinaţionale cu pretenţii. Anul acesta Next a luat un Bronze Effie pentru Banca Transilvania.
{mosloadposition user10}