a venit in Romania pentru creativii Lowe&Partners
Yonathan Dominitz, unul dintre cei mai cunoscuți traineri în creativitate si innovative thinking la nivel mondial, a venit în România la invitația Lowe&Partners, pentru a se întâlni cu intreaga echipă în cadrul unor sesiuni de training intitulate “The rules for breaking creative rules”
Yonathan Dominitz a dedicat două zile pline acestor sesiuni, în cadrul cărora a dezbatut cu echipa Lowe&Partners principalele tendințe ale advertisingului la nivel internațional, cu accent pe tool-uri ce sparg modelele creative comune existente și ajută la generarea de idei cu adevărat suprinzătoare și inovatoare pentru consumatorul de publicitate de astăzi.
Dominitz este fondatorul companiei de consultanță Mindscapes, și organizează cursuri de creativitate în publicitate, media şi comunicare în toate țările lumii. Cu peste 12 ani de experiență în poziții de conducere în industria de publicitate, Jonathan Dominitz este de asemenea un speaker cheie la numeroase conferințe internationale și festivaluri de creație de referință.
”Mă bucur că am ocazia să mă întâlnesc și să schimb infomații cu creativii Lowe, pe care întâmplarea face să îi găsesc într-un moment aniversar: sărbătoresc 20 de ani de publicitate pe piața românească. Am găsit o echipă energică și plină de dorința de a explora noi metode de generare de idei creative. Multe dintre ideile pe care le-am dezvoltat împreună în cadrul acestui training sunt cu adevărat foarte puternice. Dacă clienții din România vor fi deschiși să le implementeze, sunt sigur că ecoul acestor campanii va depăși granițele” a spus Yonathan.
“Marele beneficiu al acestei întâlniri stă în faptul că sedimentează principii de judecată și de argumentare creativă. Nu cred că ideea este marea provocare din spatele unui proiect care sparge normele, ci capacitatea de a argumenta rațional “produse” prin excelență emoționale și profund tributare judecăților subiective. Cred cu tărie într-o matematică a creativității, și ea este imperios necesară atunci când la masa juriului sunt 10 minți, 10 perechi de ochi, 10 inimi. Aici stă adevărata măiestrie a creativului, asta face diferența între un creativ care urcă pe scenă la Cannes și unul care stă în sala gândind “am avut și eu ideea asta…” a adaugat Manuela Gogu, Director de Creație Lowe&Partners.
Trainingul “The rules for breaking creative rules” cu Yonathan Dominitz face parte din programul anual de dezvoltare profesională Lowe&Partners, program stabilit în funcție de nevoile și obiectivele individuale și ale echipei.
”Suntem astăzi într-un moment excelent: o echipă completă, cu multa energie creativa si entuziasm, ce are în față un orizont nelimitat de oportunități în ceea ce privește mediile de comunicare și interacțiune . Dominitz este sinonim cu inovație, creativitate vibrantă și în același timp disciplină în gândire. Au fost două zile intense, un brainstorming creativ foarte productiv și o întreagă echipă mai inspirată. A fost extraordinar să aud de la Yonathan că a fost impresionat de ideile originale și curajoase generate de echipa noastră în cadrul acestui training”, spune Aura Toma, Managing Director Lowe&Partners.