Daca ar fi sa privim un pic mai in detaliu, ar mai trebui spuse o serie de alte lucruri, si-anume:
Am inceput cu productia audio publicitara. Spoturi locale originale sau adaptari ale celor internationale. S-a completat, cum era si firesc, cu compozitie muzicala. Apoi cu ‘sound design’, ‘film & theatre soundtracks’, pachete de ‘jingles & generiques’ pentru posturi radio / TV. In paralel s-au dezvoltat si serviciile de publicitate radio: planificare media, cumparare timp publicitar, creatie, productie. Ulterior, s-a creat si un departament de evenimente speciale, bineinteles cu caracter multimedia. Latura artistica si-a manifestat prezenta prin aparitia, in cercurile artistice de avangarda, unor artisti sau formatii de electro, acid jazz, etc. Toate acestea au fost si sunt in permanenta dublate de o serioasa abordare juridico-administrativa ceea ce, nu de putine ori, surprinde pe multi!
Marca YAMA se dezvolta in primul rand pe increderea pe care o da priceperea noastra si in al doilea rand pe inovatie.
Daca increderea este dovedita de o lista lunga de clienti sau beneficiari care au mizat pe noi, inovatia poate fi – in schimb – demonstrata si scriptic: in tara noastra, am fost printre primii care am facut radio comercial (1991), am fost primii care am facut radio experimental (1992), am facut primii pasi in publicitatea ‚full-service’ (1993), primele scenarii publicitare radio (1991), primele productii publicitare radio (1991), primele inregistrari (inclusiv casting si regie) pentru productii publicitare (1991), primele compozitii muzicale pentru reclame (1993), am investit in unul dintre primele studiouri audio dedicate publicitatii (1994), am format una dintre primele companii de productie audio locale (1995), am fost implicati in primele show-uri multimedia si laser (1998), primele spectacole organizate pe plaja (1998), primele manifestari de ‚clubbing’ si ‚DJ culture’ (2000)…s.a.
Nu afirmam ca am fi inventat roata … dar categoric „ am tradus” pentru multi, o serie de autori (consacrati in Occident). Insa nu faptul ca am fost primii ne alimenteaza increderea, ci faptul ca de atunci am reusit sa continuam, sa permanentizam acest efort. Dovada o fac majoritatea premiilor pe care productiile noastre le-au obtinut, de la-nceput, in special in strainatate.
Ce se gaseste in spatele marcii YAMA Studios?
Talentul.
Creativitatea.
Inovatia.
Priceperea (cartea).
Consecventa.
Unitatea.
Corectitudinea.
Echilibrul.
Intr-un cuvant: Echipa. Adica 20 oameni.
Simbolul institutiei YAMA Studios este diapazonul, instrumentul-simbol cu care, de-a lungul celor 12 ani, am dat tonul nu odata, industriei de publicitate multimedia din Romania.
Asa cum spune si sloganul nostru „exploatarea sunetului de catre om” a fost si este principala noastra ocupatie. Iata diferitele forme de exploatare, asa cum le intelegem noi:
Exploatarea sunetului in domeniul publicitatii, unde sunete comune devin instrumente eficiente de comunicare publicitara.
Exploatarea sunetului in domeniul muzical si artistic, unde sunete incredibile devin ritmuri, armonii si forme de expresie.
Exploatarea sunetului in domeniul divertismentului, pentru a genera o atmosfera, o senzatie sau o emotie anume.
Exploatarea sunetului in industria evenimentelor speciale, pentru a crea memorabilitate, unicitate.
Exploatarea sunetului prin recreere. Pentru a da noi valente timpului dedicat creatiei.
Prezentare evenimente Yama
{mosloadposition user10}