XTB, lider pe piaţa locală de brokeraj, a ales echipa HyperActive să se ocupe de dezvoltarea proiectelor şi managementul campaniilor sale online. HyperActive s-a detaşat de celelalte 5 agenţii care au participat la pitch, printr-o strategie de comunicare perfect adaptată business-ului XTB.
Parteneriatul a debutat în luna octombrie, iar primele proiecte ce poartă semnătura HyperActive sunt deja în curs de implementare. Urmărind obiectivul principal al clientului, de generare de lead-uri, echipa HyperActive va fi responsabilă cu planificarea şi cumpărarea de media online, managementul campaniilor AdWords, dezvoltarea şi optimizarea de landing-page-uri pentru generarea de lead-uri, precum şi de alte proiecte de comunicare digitală.
“Suntem una dintre cele mai dinamice companii de pe piaţa locală de brokeraj, o piaţă relativ mică, dar cu un enorm potenţial de creştere. De când am intrat pe piaţa din România, în 2009, am observat o îmbunătăţire semnificativă a comportamentului de tranzacţionare al românilor, şi, prin urmare, ne-am angajat să le dezvoltăm şi mai mult competenţele în acest sens. Ne simţim responsabili, mai presus de orice, să le împărtăşim cunoştinţele noastre, iar, din acest punct de vedere, mediul online este unul dintre cele mai importante canale, şi reprezentativ, de altfel, pentru business-ul XTB. Am ales HyperActive datorită strategiei complexe de comunicare digitală şi profesionalismului, demonstrând înţelegerea profundă a obiectivelor noastre”, a declarat Tadeusz Kuropatwinski, General Manager XTB România.
“Piaţa de tranzacţionare este un domeniu foarte atractiv şi provocator. Ne bucurăm sa lucrăm cu un expert în brokeraj, al cărui obiectiv este să dezvolte campanii online, şi astfel, să susţină românii în cunoaşterea tot mai bună a acestei pieţe interesante”, a spus Andrei Nistor, Account Manager, HyperActive.
{mosloadposition user9}