Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

XTB lansează o nouă campanie de branding, avându-l în centru pe celebrul Iker Casillas

Iker Casillas XTB

XTB, fintech global cu platformă de investiții online disponibilă și pe mobil, lansează astăzi o campanie de branding în 12 țări. Noile spoturi publicitare îi duc pe spectatori în Universul XTB – un spațiu creat în cadrul aplicației mobile XTB, unde utilizatorii pot găsi tot ce au nevoie pentru a începe să investească.

Iker Casillas, portarul legendar al echipei naționale a Spaniei și ambasador global al brandului XTB, este ghidul care introduce și prezintă oportunitățile de investiții disponibile prin aplicație. Pe parcursul explorării Universului XTB, utilizatorii află mai multe despre modul în care și alții investesc prin platformă.

Iker Casillas XTB
Iker Casillas XTB

Noua campanie este lansată simultan în 12 țări, fiind derulată pe canale multiple: video la cerere (VOD) și TV, publicitate stradală sau canale de marketing digital. În 2 octombrie, reclamele vor avea premiera la televiziunile din Spania și Portugalia.
”În noua campanie XTB, investitorii sunt eroii principali ai spoturilor publicitare. Astfel, publicul află mai multe despre alegerile și experiența lor în acest domeniu.. Pentru toți aceștia, Universul XTB reprezintă locul investițiilor” – a declarat Omar Arnaout, CEO al XTB. ”Fie că este vorba despre acțiuni, acțiuni fracționate, ETF-uri sau CFD-uri, clienții XTB au la dispoziție o multitudine de posibilități de a investi, chiar și din mers, cu aplicația pentru mobil. Lucrăm intens pentru a adăuga și mai multe segmente de piață. Tocmai am lansat un nou produs pentru investiții pasive în România, care va fi implementat curând și în alte țări” – a adăugat Arnaout.

Campania XTB este construită pe două spoturi publicitare dinamice și cu scenarii diferite. Primul dintre ele prezintă selecția generoasă de produse de investiții disponibile prin aplicația XTB. Al doilea le reamintește privitorilor că la XTB pot investi în acțiuni și ETF-uri cu comision 0%*. Ambele spoturi publicitare sunt disponibile aici și aici.

În aprilie 2023, contractul cu Iker Casillas a fost prelungit, astfel că celebrul sportiv va continua să promoveze platformele de investiții XTB.

”Sunt încântat să fac parte din această campanie și să ghidez privitorii prin Universul XTB. Ideea de a face disponibile multe produse financiare printr-o singură aplicație mobilă deblochează potențialul investițiilor, care acum sunt accesibile tuturor” – a declarat Iker Casillas, ambasador global al brandului XTB.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.