XPLAIN a sponsorizat cea de-a doua ediție “Social Networks Strategy” Conference, care a avut loc marți, 29 Noiembrie, în București. În timpul conferinței, Adriana Nestoriuc – Group Brand Manager CSD PepsiCo Romania, a prezentat rezultatele remarcabile ale aplicatiei de pe Facebook Pepsi-Refresh Project, creată de XPLAIN.
Aplicația a strâns peste 70.000 de useri înregistrați, 55.700 de voturi acordate ideilor înscrise, 7.700 de comentarii și 82.000 de share-uri și like-uri. Pe toată perioada desfășurării proiectului, pagina de Facebook Pepsi Romania a crescut cu peste 40.000 de fani noi, în timp ce postările despre proiectul “Pepsi-Refresh” au atins peste 4.500.000 de impresii!
Prin Social Media Activation, Word of Mouth Marketing și alte instrumente strategice, XPLAIN a transformat Pepsi în cea mai mare pagină a unui brand din România. În prezent, aceasta numără peste 200.000 de fani, rezultat obținut în mai puțin de 9 luni!
XPLAIN este una dintre agențiile de top din Europa de Sud și Est, fiind prezentă în cinci țări și oferind servicii excepționale de Social Media și Word of Mouth Marketing. În România, conduce cu succes proiecte competitive, iar astăzi este singura agenție de top din țară care își asumă rezultate garantate.
Prin strategii de Word of Mouth Marketing și Social Media Activation, XPLAIN a reușit să integreze brand-uri globale precum Pepsi, Lay’s, Lipton Ice Tea, KRAX, Star, Prigat și multe altele, în experiențe unice live cu rezultate strategice măsurabile.