Miercuri, 23 octombrie, conceptul Băneasa Xclusive a continuat cu cu avanpremiera colecției Autograph by Marks & Spencer într-un cadru exclusivist.
Cei peste 40 de invitați s-au bucurat de noua colecție și de vibe-ul british al magazinului din Băneasa Shopping City. Aceștia au putut observa mai bine piesele Autograph în cadrul catwalk-ului desfășurat în timpul evenimentului. Au fost prezente vedete și influenceri precum Amalia Enache, Dana Savuică, Ela Crăciun sau Ada Condeescu.
Eleganța contemporană se regăsește în piesele versatile din gama Autograph care vor completa orice garderoba în acest sezon – de la bluzele feminine din satin si fustele midi cu talie înaltă ce subțiază silueta, până la puloverele din cașmir plăcute la atingere.
Stilul Marks & Spencer reținut, sobru, dar bogat în detalii, pune accentul pe potrivirea materialelor și pe finisajele impecabile, întrucât calitatea dictează întotdeauna estetica brandului britanic. Paleta de culori stă la baza călătoriei de la un sezon la altul: de la culori tomnatice la nuanțe puternice, care aduc modernitate și un aer proaspăt pieselor sezonului.
Conceptul deja consacrat Băneasa Shopping City celebrează universul exclusivităților din lumea shopping-ului și completează natural binecunoscutul tagline „All in the Name of Fashion”, devenit deja sinonim cu Băneasa Shopping City. Cu peste 50 de branduri disponibile în exclusivitate și peste 350 de magazine, centrul comercial este locul în care au loc cele mai importante premiere din lumea modei și ale shopping-ului. Aici ajung pentru prima dată toate produsele care ulterior devin obiectul dorinței a mii de oameni, lansările de branduri în exclusivitate, colecțiile capsulă, produsele în ediție limitată sau experiențele unice de shopping ce se întâmplă în premieră la Băneasa Shopping City.