Show-ul de la Antena 1 urmărit şi online de 10.000 de oameni
X Factor, cel mai tare show de divertisment al deceniului, a condus detaşat topul audienţelor de sâmbătă seara, dar şi de duminică, în intervalul de reluare. Românii au rămas şi în acest weekend aproape de Antena 1 şi au trăit împreună cu concurenţii şi juraţii X Factor, emoţiile, bucuria, dezamăgirile şi tensiunile unui spectacol cum nu s-a mai auzit. Aproape 10.000 de oameni au urmărit online X Factor pe www.a1.ro.
După ce sâmbătă seara X Factor s-a impus pe primul loc în preferinţele telespectatorilor, înregistrând la nivelul targetului comercial vârfuri de audiennţă de până la 12 procente, show-ul difuzat de Antena 1 a reuşit să se menţină şi la reluare pe primul loc în clasamentul de audienţă. Astfel, reluarea X Factor difuzată duminică de Antena 1, de la ora.13.40, a înregistrat un rating mediu de 3.2 procente şi o cotă de piaţă de 15. 9%, la nivelul targetului comercial 15-54 urban, dublu faţă de principalul competitor, Pro Tv, care în acelaşi interval s-a clasat abia pe locul al patrulea, cu doar 1.5% audienţă medie şi 7.3 procente share.
Raportul aroape dublu a fost înregistrat şi sâmbătă seara, atunci când Antena 1 a obţinut cu X Factor un rating mediu de 7.7 procente şi 23.7 % share pe targetul 15-54 urban, în vreme ce Pro Tv a reuşit să atingă o medie de 4.3 procente rating şi 13.5% cotă de piaţă, deşi a difuzat filmul Băieţi Răi II. Diferenţele considerabile de audienţă s-au păstrat şi la nivelul taregtului all urban, atât sâmbătă seara, cât şi duminică, în timpul reluării.
Din show-ul din această săptămână nu au lipsit emoțiile, tensiunea, dar nici momentele amuzante. Telespectatorii au avut ocazia să vadă în ediţia X Factor de sâmbătă seara unele dintre cele mai bune voci de până acum. Alin Văduva a lăsat juriul fără replică și a ridicat sala în picioare când a interpretat melodiile „I need a dollar” și “Feeling Good”, Georgeta Băloiu l-a impresionat pe Mihai Morar până la lacrimi cântănd “De-ar fi să vii”, în vreme ce o altă concurentă de aproape 40 de ani a uimit juriul şi publicul cu prestaţia ei, dar mai ales cu melodia pe care a decis să o interpreteze. Constănţeanca a venit pe scena X Factor cu melodia “In and Out of Love”, a lui Armin van Buren şi a reuşit să smulgă ropote de aplauze, dar şi voturile pozitive ale juriului.
Telespectatorilor care au urmărit X Factor în faţa televizorului, li se adaugă şi cei care au urmărit online show-ul. 9609 de români au urmărit live pe www.a1.ro, sâmbătă seara show-ul X Factor, iar pagina de Facebook, X Factor România a mai câştigat în acest weekend aproape 3000 de fani.
Fară bariere de vârsta sau stil, «X Factor» a răsturnat audienţele din întreaga lume, bucurându-se de o incredibilă popularitate în rândul telespectatorilor. Pe lăngă oportunitatea de a-şi schimba vieţile, de a deveni cei mai cunoscuţi artişti ai momentului şi de a-şi face vocea auzită, participanţii au şi o miza materială pentru care pot lupta: 200.000 de euro, cel mai mare premiu din istoria show-urilor de televiziune din Romania, oferit de Orange.
Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe targeturile 15-54 urban