Românii au ales din nou Antena 1
X Factor, show-ul care a scris istorie în televiziunile din întreaga lume, nu se dezminte. Aseară, producția difuzată de Antena 1 s-a impus lider absolut de audiență atât la nivelul targetului comercial 15-54 urban, cât și în rândul publicului din mediul urban. Momentele haioase, concurenții cu voci puternice și reacțiile inedite ale juriului au ținut telespectatorii aproape de Antena 1. Vârfurile de audiență au depășit 10 puncte de rating, iar cota de piață a atins până la 36 de procente, pe publicul comercial.
Concurenții cu haz, cei care chiar ar putea avea factorul X, reacțiile neașteptate ale juriului, emoțiile dinaintea verdictului dat de jurați, toate i-au ținut pe români aproape de Antena 1. X Factor a fost alegerea celor mai mulți dintre ei aseară când Antena1 s-a clasat pe primul loc în preferințele telespectatorilor, cu o medie de audiență la nivelul targetului 15-54 urban de 7.7 procente și o cotă de piață de 23.7%, cifre de audiență aproape duble față de cele înregistrate de principalul concurent. În același interval, 20.20- 22.36, și la nivelul aceluiași target, Pro Tv a înregistrat un rating mediu de 4.3 procente și o cotă de piață de 13.5%, deși a difuzat, în aproape tot intervalul X Factor, super producția hollywoodiana “Bad Boys II”.
Nu puține au fost momentele în care X Factor a depășit 10 puncte de rating, în minutul de aur 22.20, Antena 1 înregistrând o audiență medie de 12.5 procente și o cotă de piață de 36.3% la nivelul targetului 15-54 urban.
Telespectatorii au avut ocazia să vadă aseară unele dintre cele mai bune voci de până acum. Alin Văduva a lăsat juriul fără replică și a ridicat sala în picioare când a interpretat melodiile „I need a dollar” și “Feeling Good”. "Dă-ţi masca jos. Termină cu glumele. Tu cred că esti un artist cu un milion de albume vândute în State", i-a spus Mihai Morar după ce a ascultat cele două piese pe care Alin le-a interpretat. Și ceilalți doi jurați au apreciat prestația tânărului constănțean, iar publicul nu s-a lăsat nici el mai prejos.
O altă voce care s-a făcut remarcată pe scena X Factor a fost cea a Georgetei Băloiu, o doamnă căreia X Factor îi poate da visul înapoi. A făcut muzică de la doar câțiva ani, a participat la Cântarea României și alte festivaluri de gen, însă soarta a făcut-o să renunțe la pasiunea ei pentru muzică. Acum, la aproape 20 de ani, de când a renunțat la visul ei, X Factor o poate face celebră. Femeia a impresionat juriul și a reușit să ridice sala în picioare cântând “De-ar fi să vii”. Georgeta Băloiu nu a fost singura care a arătat că vârsta nu contează atunci când ai încredere în vocea și speranțele tale. O altă concurentă, de aproape 40 de ani și ea, s-a remarcat interpetând piesa lui Armin va Buuren, “In and Out of Love”.
Din show-ul de aseară nu au lipsit emoțiile, tensiunea, dar nici momentele amuzante. Publicul a strigat mai bine de cinci minute numele unui concurent care nu s-a remarcat prin calitățile sale vocale, dar a reușit să distreze juriul și publicul cu prezența sa. Ingeniozitatea nu i-a lipsit nici lui Ionuț Boca care a intrat pe scena X Factor cu un trandafir. L-a aruncat înspre juriu, iar cel care l-a prins a fost Adrian Sînă. După ce a cântat o melodie latino, pe care a însoţit-o cu mişcari destul de extravagante, i-a convins pe Mihai Morar şi pe Adrian Sînă să-l treacă în etapa următoare. "Eşti superbă", nu s-a putut abţine el să-i spună Paulei Seling, recunoscând că trandafirul de la începutul interpretării era de fapt pentru ea.
Fara bariere de varsta sau stil, «X Factor» a rasturnat audientele din intreaga lume, bucurandu-se de o incredibila popularitate in randul telespectatorilor. Pe langa oportunitatea de a-si schimba vietile, de a deveni cei mai cunoscuti artisti ai momentului si de a-si face vocea auzita, participantii au si o miza materiala pentru care pot lupta: 200.000 de euro, cel mai mare premiu din istoria show-urilor de televiziune din Romania, oferit de Orange.
Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe targeturile 15-54 urban si all urban