Românii au ales din nou Antena 1
X Factor, show-ul care a scris istorie în televiziunile din întreaga lume, a fost si duminicã seara cea mai urmaritã producţie TV. Aseară, X Factor s-a impus ca lider absolut de audiență la nivelul targeturilor all urban, 18 – 49 urban, 15-54 urban, naţional şi 18+ urban. Momentele haioase, poveştile emotionante și reacțiile inedite ale juriului au ținut telespectatorii aproape de Antena 1. Vârfurile de audiență au depășit 16.1 puncte de rating, iar cota de piață a atins până la 33.7 procente, pe publicul comercial, în minutul de aur.
Cea de-a doua ediţie a super show-ului X Factor şi-a cucerit publicul de la primul pânã la ultimul minut. Emoţii puternice, momente amuzante şi un juriu carismatic reprezintã promisiunea respectată a Antenei 1 pentru acest nou sezon. Telespectatorii au urmãrit cu sufletul la gurã prestaţiile concurenţilor, în minutul de aur 22:39, Antena 1 înregistrând un rating mediu de 16.1 puncte şi o cotã de piaţã de 33.7 procente la nivelul targetului commercial, 15-54 urban. În minutul de aur, prestaţia lui Hernandez Hector Manuel, concurentul din Republica Dominicanã a adus în faţa televizoarelor peste 1.000.000 de telespectatori, mai mult decât triplu faţã de cei catre urmãreau atunci programul oferit de principalul competitor, Pro TV.
Îndrãgostit de muzica latino, dar şi de România, Hector Manuel a fãcut senzaţie pe scena supershow-ului, susţinut în culise de iubita sa româncã. Cu o melodie originarã din Republica Dominicanã, Ai se eu te pego, însã pentru Cheloo nu a fost de ajuns. L-a pus sã fredoneze şi o melodie româneascã, iar Hector a ales Connect-R, Eu vara nu dorm. Pe Delia şi pe Dan i-a convins însã din prima, aşa cã ne vom revedea cu el în curând, în Bootcamp.
Super show-ul X Factor a înregistrat aseară un rating mediu de 10.8 puncte şi o cotă de piaţă de 21.5% la nivelul targetului comercial al Antenei 1, 15-54 urban, impunându-se detaşat pe primul loc în topul audienţelor, la mare distanţă de televiziunea clasată pe a doua poziţie, Pro Tv. Aceasta din urmă a înregistrat la nivelul aceleiaşi categorii de public doar 7.6 puncte de rating şi 15.2% share.
15-54 urban |
||||
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
|
X-FACTOR (II) (20:28-22:53) |
Antena 1 |
10.8 |
21.5 |
700 |
Pro TV |
7.6 |
15.2 |
494 |
|
Kanal D |
3.6 |
7.1 |
232 |
18-49 urban |
|||||
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
||
X-FACTOR (II) (20:28-22:53) |
Antena 1 |
10.8 |
22 |
592 |
|
Pro TV |
7.5 |
15.4 |
414 |
||
Kanal D |
3.5 |
7.2 |
194 |
Şi la nivelul targetului urban, Antena 1 a fost prima opţiune a telespectatorilor, înregistrând un rating mediu de 9.9 puncte şi o cotã de piaţã de 18.8 procente. 1.040. 000 de telespectatori din mediul urban au urmărit în medie X Factor, cu peste 500.000 mai mulţi decât aceia care priveau aseară programul principalului competitor, Pro Tv.
|
|
|
|
|
all urban |
||||
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
|
X-FACTOR (II) (20:28-22:53) |
Antena 1 |
9.9 |
18.8 |
1040 |
Pro TV |
5.9 |
11.2 |
620 |
|
Kanal D |
4.7 |
8.9 |
490 |
Ierarhia s-a păstrat şi la nivelul targeturilor national şi 18+ urban, Antena 1 conducând şi de această dată audienţele. Aproape 1,5 milioane de telespectatori din targetul naţional au urmãrit asearã, în medie, super producţia X Factor, iar în minutul de aur, la 22.38, vârful de audienţã depãşea 2,2 milioane de telespectatori, aproape de patru ori mai mulţi decât cei care urmãreau atunci programul oferit de Pro Tv.
Tot weekend-ul, românii au fost alãturi de super producţiile Antenei 1, astfel cã „Te cunosc de undeva!” a fost şi el fost lider absolut de audienţă la nivelul publicului din mediul urban. Astfel, transforming show-ul a fost urmãrit sâmbãtã seara de de o medie de 644.000 de telespectatori, înregistrând un rating mediu de 6.1 puncte şi o cotă de piaţă de 15.2%, lăsând pe locul al doilea programul oferit pe PRO TV, care, în acelaşi interval, a atins doar o audienţă medie de 5.2 procente şi 12.8% share. În minutul de aur, 22.02, Antena 1 a fost urmărită de 884.000 de telespectatori din mediul urban.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-ul 18-49 urban
Perioada 30 septembrie 2012