pastel, agentia de comunicare specializata in crearea de experiente de brand, a dezvoltat pentru Grundig o noua platforma de interactiune cu clientii, menita sa ii indrume pe acestia spre o alegere corecta a televizorului potrivit. Aceasta platforma aduce consumatorului 3 noi solutii de consiliere: noul website grundigvision.ro, varianta pentru mobil a acestuia si o brosura informativa. La baza dezvoltarii acestora au stat, pe de o parte, nevoia de educare a consumatorului in a face o alegere corecta cand achizitioneaza televizorul, iar pe de alta parte, crearea unei experiente facile, rapide si relaxate in procesul de achizitie.
„Marea provocare a fost sa gasim o modalitate inteligenta de a ingloba multe informatii in noul site si de a le face usor accesibile tuturor clientilor. De aceea, am acordat o deosebita atentie detaliilor care sa faca noul site user-friendly, intuitiv si usor de urmarit”, a declarat Ioana Mucenic, Managing Partner la pastel.
Diferentierea noului site vine din generarea de solutii personalizate de alegere a produsului potrivit printr-un mecanism simplu, care urmareste nevoile clientilor si asteptarile acestora in functie de cat de „technical oriented” sau „lifestyle oriented” este consumatorul. Astfel, in functie de aceasta clasificare, clientii pot completa unul dintre cele doua quiz-uri, ca la final sa afle ce tip de televizor este potrivit lor si stilului lor de viata. „Ne-am gandit la acest quiz ca la un consultant personal, care tine cont de nevoile clientului pentru a-i oferi solutii personalizate in achizitie”, a completat Ioana Mucenic.
Pe langa quiz-ul menit sa identifice nevoile cumparatorilor, Grundig a gandit si un dictionar de termeni si explicitare de tehnologii, pe care il pot consulta toti cei care vor sa inteleaga ce inseamna tehnologia VGA, WXGA, Transmisiile Digitale, Tehnologia 3D, PPR (Picture Perfection Rate) si multe altele.
„Dictionarul a fost gandit dupa aceleasi principii de diferentiere, oferind informatii usor de inteles, indiferent de cunostintele tehnice detinute de utilizator. Mai mult decat atat, pentru ca experienta clientului sa fie completa, cele mai multe dintre explicatii sunt insotite de imagini sugestive. Prin dezvoltarea acestor instrumente de informare, Grundig isi asuma rolul de educator, atat pentru consumatorul mai putin avizat din punct de vedere tehnic, cat si pentru reprezentantul comercial din magazin, caruia ii ofera un suport complet pentru o mai buna cunoastere si promovare a produselor Grundig”, a declarat Gabriela Geana, Marketing Manager la Grunding.
Pe langa varianta full version a site-ului, Grundig si pastel au dezvoltat si o versiune dedicata pentru mobil, pornind de la premisa ca cele mai multe decizii de cumparare se iau direct in magazin. „Stim din research-ul initial ca avem de-a face cu un public tinta care se informeaza din mers. n cazul televizoarelor,insa, achizitia presupune un proces prealabil de analiza amanuntita, avand de-a face cu produse cu un grad ridicat de implicare in luarea deciziei. De aici si provocarea de a dezvolta o solutie de informare la care clientul sa aiba acces in timp real, oricand si oriunde s-ar afla”, a declarat Ioana Mucenic.
„Obiectivul nostru a fost acela de a simplifica achizitia. Acum, cumparatorii pot accesa site-ul grundigvision.ro in magazin, direct de pe telefon, indiferent de sistemul de operare, iar in felul acesta sa fie siguri ca achizitia este adaptata nevoilor lor”, a completat Gabriela Geana.
Brosura informativa este cel de-al treilea instrument gandit pentru a le oferi clientilor posibilitatea de a se informa corespunzator inainte de a achizitiona un televizor. „Ghidul pasionatilor de televizoare. De la novice la expert” este structurat pe patru sectiuni: Video, Audio, Conectivitate si Interactivitate. Toate ii ajuta pe clienti sa inteleaga mai usor tehnologia, optiunile si functionalitatile puse la dispozitie de televizoarele Grundig.
„Prin optimizarea celor trei solutii pe care Grundig le propune, ne dorim sa venim in sprijinul clientului obisnuit, in etapa de informare premergatoare procesului de achizitie si sa-i oferim detaliile necesare pentru a lua decizia care serveste cel mai bine nevoilor lui. In acelasi timp, am construit aceasta platforma de informare ca pe o modalitate de a prezenta intr-un mod cat mai detaliat produsele Grundig, in special optiunile si functionalitatile oferite de acestea”, concluzioneaza Gabriela Geana.
Echipa din partea pastel care a lucrat pentru acest proiect este formata din:
Ioana Mucenic, visionary managing partner at pastel
Ana Achimescu, joyful account executive at pastel
Paul Cotor, fresh minded creative director at pastel
Lucian Rosu, highly accurate dtp at pastel
Ionela Toma, inspired senior copywriter at pastel
Echipa din partea GRUNDIG care a lucrat pentru acest proiect este formata din:
Gabriela Geana – Marketing Manager
Andrei Stanciu – Marketing Specialist
Madalina Iulia Sultan – Product Manager Grundig
{mosloadposition user9}