– Adeziunea la acest proiect poate fi exprimată şi electronic –
Siteul fundaţiei şi al programului de implicare socială Clujul Are Suflet a fost accesat până în prezent de peste 5.000 de vizitatori, în decurs de două luni. Aceste persoane şi-au exprimat electronic adeziunea la proiect sau, după caz, au căutat informaţii suplimentare privind iniţiativa Băncii Transilvania. Media de vârstă a celor care au intrat pe www.clujularesuflet.ro este de 30 de ani şi, în cea mai mare parte, sunt din Cluj-Napoca.
Clujul Are Suflet a fost lansat la sfârşitul lunii mai a.c. şi se doreşte a fi un model de implicare socială la nivel local. Din rezultatele de până acum, printre care cele peste 60.000 de semnături ale clujenilor care susţin acest program sau cei aproximativ 100 de voluntari implicaţi, reiese faptul că acest proiect chiar a reuşit, până acum, să solidarizeze oamenii pentru realizarea unei cauze nobile.
Misiunea fundaţiei Clujul Are Suflet este să sprijine tinerii defavorizaţi, cu vârste cuprinse între 14 şi 18 ani, pentru ca aceştia să se dezvolte, să spere şi să aibă încredere în propriile forţe. Soluţia propusă de Banca Transilvania şi de Fundaţia Română pentru Copii, Comunitate şi Familie Cluj (FRCCF) – parteneri ai programului – este susţinerea unui program de integrare pe termen lung a acestor adolescenţi.
Accesând www.clujularesuflet.ro, cei interesaţi pot afla noutăţi şi detalii despre proiect, povestea unora dintre sutele de tineri cărora le este dedicat programul, precum şi partenerii care s-au implicat, în diferite moduri, pentru ca iniţiativa Clujul Are Suflet să prindă viaţă. Cei care doresc să adere la acest proiect, prin semnătura acordată, au posibilitatea să o facă şi pe siteul fundaţiei, dar şi în oricare unitate a Băncii Transilvania din Cluj ori la voluntarii pe care îi întâlnesc în oraş.
Sunt multe cazuri în care vizitatorii siteului Clujul Are Suflet transmit, prin intermediul siteului, feedbackul lor referitor la proiect. Aşa ar fi propunerea ca această iniţiativă să se extindă la nivel naţional sau dorinţa de a acorda ajutoare materiale. Banca Transilvania ţine cont – şi o va face în continuare – de sugestiile primite, pe această cale.
Site-ul www.clujularesuflet.ro propune un tip comunicare online, permanentă, cu comunitatea clujeană şi nu numai. Prin acest mod, Banca Transilvania va transminte, şi de acum încolo, toate informaţiile de interes referitoare la Clujul Are Suflet.
{mosloadposition user10}