Incepand cu aceasta luna, agentia de publicitate Wunderman si-a largit echipa cu doi oameni noi, fiecare cu o experienta vasta in domeniul publicitatii.
“Ne-am propus inca de la inceputul anului sa ne largim expertiza in new media si sa punem bazele unei echipe solide care sa gestioneze portofoliul de clienti Wunderman. Angajarea unor oameni valorosi si in spiritul trendurilor actuale in agentie inseamna un beneficiu atat pentru clientii actuali, cat si pentru cei potentiali, care vor avea de castigat din cunostintele specifice ale echipei noastre” a declarat Ileana Badiu, Managing Partner Wunderman.
Mihaela Cherchez este noul Digital Account Manager ce se va integra in echipa care se ocupa de conturile Microsoft si Ford Romania. Ea se alatura echipei in vederea dezvoltarii campaniilor de comunicare in online si a proiectelor adiacente.
Cu o bogata expertiza in publicitatea online si offline, Mihaela a dezvoltat si gestionat incepand cu anul 2008 numeroase campanii online in cadrul agentiilor HyperActive (Lowe&Partners), MRM Partners (McCann World Group) precum ING Bank, Avon Cosmetics, Cosmote, Orange, Unilever, Unicredit, Bancpost, Golden Brau, Willbrook Management.
Carmen Sterian are o experienta de 15 ani in marketing & publicitate, in companii romanesti si multinationale din Romania si Belgia. In decursul activitatii sale profesionale, Carmen a dezvoltat proiecte de ATL, BTL, PR si New Media pentru clienti precum Vodafone, Coca-Cola, Sprite, ING, L’Oreal, Maybelline, Kandia-Cadburry, Radio XXI, Berlin Chemie si BancPost. Carmen crede in solutii complete, in comunicarea integrata, consistenta, coerenta a brandurilor , in dialog targetat si marketing participativ. Anterior, Carmen a lucrat pentru agentii ca Saatchi & Saatchi, unde a ocupat functia de Group Account Director, Ogilvy Interactive, MRM Partners (McCann World Group), Violet Advertising in calitate de Client Service Director.
Head of Strategy Wunderman, Carmen Sterian se va implica in elaborarea si coordonarea strategiei de comunicare pentru toti clientii agentiei.
“Am descoperit aici o echipa vie, optimista, interactiva, hotarata. Conceptual, agentia e structurata astfel incat sa ofere online si offline engagement, servicii de marketing participativ adica experienta cu brandul, asadar avem proiecte ofertante in lucru si in plan”, a afirmat Carmen Sterian.