La şase luni de la intrarea pe piaţa din România, noua echipă Wunderman gestionază deja un portofoliu puternic de clienţi: Brown-Forman, Danone, Elmec, Philip Morris, Procter&Gamble, LG, Tabu.
Începând cu 1 decembrie 2007, este activă în România divizia Wunderman a grupului Y&R Brands, specializată în servicii de event marketing, consumer promotion, trade marketing, merchandising/ POSM, direct marketing, PR, interactive & new media, digital thinking. Ileana Pescariu, Managing Partner, şi Joaquin Bonilla, Executive Creative Director, coordonează echipa Wunderman în România. Aportul experienţei lor în domeniu contribuie la dezvoltarea brandului Wunderman în peisajul local de publicitate.
Ileana Pescariu afirmă că a primit cu mare bucurie propunerea Wunderman de a deschide alături de Y&R o divizie a acesteia în România, specializată în digital thinking: „Am acceptat cu entuziasm propunerea primită, ţinând cont mai ales de faptul că în acest moment întreaga piaţă, clienţi şi consumatori deopotrivă, simt nevoia acestui tip de servicii”.
„În acest prim an de existenţă, ne propunem să creştem awareness-ul Wunderman pe piaţa din România, să o convingem de calitatea serviciilor oferite şi să derulam alături de clienţii noştri primele proiecte de comunicare digitală”, mai afirmă Ileana Pescariu, Managing Partner Wunderman/ Partnership.
„Expertiza Wunderman este într-adevăr foarte vastă, iar proiectele pe care le-am văzut implementate în ultimele luni de către această echipă pentru clienţii noştri sunt într-adevăr ieşite din comun. În plus, a avea această resursă atât de aproape, ne permite nouă, celor de la Y&R, să dezvoltăm rapid concepte ce pot fi implementate alternativ, clienţii beneficiând astfel de idei livrate într-un timp mai scurt, fapt ce bucură atât clientul, cât şi echipele. Sunt convins că Wunderman va continua şirul de succese în următoarele luni şi mult timp de-acum înainte”, a declarat Wojtek Jablonski, Managing Director Y&R.
Grupul Y&R oferă în România servicii specializate în strategie şi management de brand, packaging & design, media planning & buying pentru un portofoliu ce reuneşte clienţi din zona de FMCG, industria farmaceutică, aparatură electronică, automobile, echipamente office, domeniul bancar, real estate, industrial, media şi social, printre care se numără: Accenture, BCR, Colgate – Palmolive, Danone, Hyundai Auto Romania, LG Electronics, Premium Auto, ProMark Imobiliare, Salvaţi Copiii, Terapia-Rambaxy, Unicef şi Xerox. Anul 2007 a adus noi proiecte şi pentru subsidiarele grupului BCR, inclusiv campania de promovare a pensiilor private obligatorii.
La nivel internaţional, divizia Wunderman a grupului Y&R Brands a fost desemnată de către Advertising Age la finalul anului 2007 „reţeaua no.1 în servicii de marketing” la aniversarea a 50 de ani în industria de publicitate.
Pentru 2008, Y&R România îşi propune dezvoltarea departamentelor existente, consolidarea relaţiilor cu clienţii actuali şi câştigarea de noi clienţi în portofoliu.
{mosloadposition user10}