de producţie in Bucuresti
Deţinătoarea brand-urilor Wu Xing, de departe cel mai cunoscut brand de mancare chinezească, dar şi a restaurantelor cu specific românesc şi italian, Hai la masă şi Bumerang Pizza, compania CSC Exim 92 şi-a extins în această toamnă activitatea investind într-o nouă unitate de producţie si livrare. Investiţia în noul centru amplasat în zona Sebastian se ridică la aproximativ 600.000 euro, forţa de muncă însemnând mai bine de 40 oameni. Demararea proiectului pentru noua unitate de producţie construită pe două nivele a început în urmă cu 12 luni de zile, clădirea fiind echipată cu cele mai moderne şi eficiente echipamente profesionale de bucătărie. De aici pleacă în fiecare zi pentru a deservi clienţii din sectoarele 4, 5 şi 6 un număr de 10 curieri.
În ultimul an compania a investit peste 100 000 de euro pentru modernizarea şi retehnologizarea punctelor de lucru deja existente. În cei peste şapte ani de activitate cifra de afaceri a companiei a crescut constant, compania reuşind în puţin timp să se impuna pe piaţa locală şi să devină liderul indiscutabil al restaurantelor cu livrare exclusiv la domiciliu. De la un singur centru deschis în urmă cu 7 ani, compania deţine în prezent 3 centre de producţie şi livrare care acopera în acest moment toată capitala şi zonele limitrofe. Cifra de afaceri a companiei a crescut anul trecut faţă de 2004 cu peste 35%, anul acesta CSC Exim 92 înregistrând pe primele trei trimestre o cifră de afaceri la nivelul CA a anului 2005. Se estimează că până la sfârşitul anului în curs cifra de afaceri a companiei va creşte cu peste 40 % ca urmare a măririi capacităţii de producţie.
CSC EXIM 92 este aliniată normelor europene fiind certificată cu sistemul de management al calitãţii ISO 9001 şi cu sistemului de management al siguranţei alimentelor HACCP.
S-ar fi gandit cineva acum 7 ani că în România se poate construi o poveste de succes din prepararea şi livrarea de mâncare la domiciliu? „Maeştrii se cunosc după ce pot face cu lucrurile puţine”, spune un vechi proverb chinezesc. Compania şi-a început activitatea cu un singur centru de producţie, în Calea Griviţei, livrând mâncare chinezească. La scurt timp afacerea a luat amploare prin diversificarea gamei de produse şi mărirea capacităţii de productie, compania lansând 2 noi brand-uri: Hai la Masa – mâncare tradiţională românească şi Bumerang Pizza.
În noul centrul din zona Sebastian se produc zilnic şi pleacă spre consumatori mâncărurile alese ale celor trei bucătării: chinezească, românească şi italiană (pizza). Deschiderea acestui nou punct de lucru din Bucureşti are ca semnificaţie, în primul rând, dorinţa de a satisface mai bine cererile clienţilor prin extinderea zonei de livrare şi a capacităţii de producţie.
Toate cele trei centre de producţie sunt dotate cu echipamente originale şi specifice fiecărui domeniu, importate din China şi Italia, iar mâncarea este pregătită după reţetele originale şi tradiţionale cu ingrediente direct importate din ţările de origine.
Succesul afacerii se bazează pe pasiunea angajaţilor companiei. Prompţi, amabili şi adevăraţi specialişti. La început, societatea avea un număr de 8 angajaţi ajungând în prezent la peste 90 de persoane. De la o singură maşină, parcul auto numără în prezent 25 de automobile cu care se efectuează în mod rapid livrarea produselor în toată capitala.
În prezent sunt deserviţi peste 100.000 de clienţi, printre care angajaţi ai băncilor, ai ambasadelor, instituţiilor de presă, televiziuni şi radiouri, care primesc în fiecare zi mâncarea caldă, pregătită chiar în momentul comenzii. Numărul comenzilor s-a dublat în ultimii doi ani.
Anul viitor intenţionăm să deschidem cel de al 4-lea centru de producţie şi livrare din Bucureşti şi să extindem afacerea la nivel naţional în sistem de franciză.
WuXing este cel mai cunoscut restaurant cu mâncare chinezească cu livrare exclusiv la domiciliu.
Hai la Masă a apărut pe piaţa românească în anul 2002 şi este un restaurant cu specific românesc.
Bumerang Pizza este brandul de mancare cu specific italian.
Sabin Cernea, preşedintele companiei CSC Exim 92 a declarat: “Ţelul nostru a fost de la bun început să mergem cu produsele noastre acolo unde a fost nevoie de noi. Iar în toţi aceşti ani de când existăm ca şi companie, construind practic de la zero branduri de mancare astăzi cunoscute, am înţeles cât este de important să satisfaci anumite gusturi culinare dar, mai ales, să auzi cât eşti de important pentru cei pe care, cu promptitudine, îi (de)servim zi de zi, oră de oră. Meritul şi succesul nostru stă în faptul că ne-am văzut serios de treabă iar asta vrem să facem şi de acum înainte. Este şi motivul pentru care ne-am mărit echipa şi ne-am extins activitatea”.
{mosloadposition user10}