Din 7 februarie 2011, Cohnandjansen JWT semnează noua campanie de comunicare pentru concursul de eseuri în limba engleză organizat de Shakespeare School, care se va derula în online, print, tv și radio.
Concursul de desfășoară în perioada 7 februarie – 20 martie 2011, iar participarea este gratuită şi deschisă tuturor fanilor limbii engleze care se încadrează într-una dintre cele două categorii de vârstă ale competiţiei: 11-14 ani, respectiv 15-19 ani.
Biletul de intrare în cursă este un eseu în limba engleză. Liceenii au ocazia să scrie despre rolul voluntariatului şi felul în care acesta poate schimba societatea, iar elevii de gimnaziu vor avea de realizat un eseu în care, pornind de la 4 imagini sugestive, să-şi imagineze o lume ideală.
La vârsta celor din targetul concursului de eseuri organizat de Shakespeare School, totul sau aproape totul înseamnă competiție. “Sunt într-o perioadă în care, prin cam tot ce spun, poartă sau fac, vor să fie mai buni decât colegii ori prietenii lor. "Eu am luat 9, Vali n-a știut decât de 8, și-ăla cu minus"; "…dacă-mi iau scutul cu laser și activez și forja, n-ai nicio șansă să mă bați, te fac la orice oră!"; "…vrei să vezi că-ți fac duble cu capu’ pană diseară, fără să mă opresc?!" etc. Iar momentele în care reușesc să-și depășească amicii, fie și în legătură cu ceva ce adulților li s-ar părea banal, devin nu de puține ori adevă rate triumfuri personale.” susține Andrei Ignat – Senior Copywriter Cohnandjansen JWT
Prin urmare, având acest insight, ideea campaniei pentru competiția de eseuri a venit firesc. Pentru că e un concurs de eseuri în limba engleză, tinerii concurează împotriva celorlalți tineri prin intermediul cuvintelor. “Cine le știe pe cele mai frumoase, pe cele mai speciale, cine găsește cel mai potrivit mod de a le mânui, de a le pune în valoare și de a se folosi de puterea lor – câștigă. Știți "my karate is better than your karate!", nu? Exact – acum e un fel de "my English is better than your English!". Iar cei care cred că sunt mai buni ca ceilalți la engleză sunt acum provocați s-o demonstreze. Cu șanse reale de a câștiga tabere de vară foarte tari la colegii din Marea Britanie. La nivel vizual am urmărit să "ne jucăm" în sfera lor de interese, arătându-le într-un mod grafic familiar cum pot să intre în competiție cunoștințele lor de limba engleză. Concursul de eseuri Shakespeare School devine astfel o cursă a celor mai șmechere și fistichii cuvinte, ce se întrec pentru gloria participanților.” adaugă Andrei.
Toți participanții vor intra în competiție pentru unul dintre cele patru mari premii puse la dispoziție de organizatori: tabere internaţionale de limba engleză de 2 săptămâni în Marea Britanie în prestigioasele colegii britanice – Cambridge University, Oxford Brookes University, Harrow House International College şi St. Michael’s College, în valoare de aproximativ 1.400 de lire fiecare. Sponsorii concursului vor pregăti şi multe alte surprize: cărţi în limba engleză şi dicționare, cursuri gratuite de limba engleză, taxe de înscriere la examene internaţionale de limba engleză şi articole sportive pentru alţi 40 de participanţi.
Din partea Shakespeare School, echipa care a lucrat la această campanie este alcătuită din Adriana Alionte – General Manager și Irina Alionte – Marketing Manager.
Din partea Cohnandjansen JWT, echipa care a lucrat la această campanie este formată din Andrei Cohn – Managing Partner & Creative Director, Ana-Maria Olaru – Strategic Planner, Andrei Ignat – Senior Copywriter, Adrian Isaia – Art Director, Ruxandra Mirea – Account Director, Lucian Moisei – DTP, Ionuţ Neagu – Flash Programmer.
{mosloadposition user9}