Wrigley România a lansat site-ul www.salariumaimare.ro, platforma promoţională online dedicată brandului Winterfresh Extrem. Site-ul reprezintă un exerciţiu online, într-o manieră amuzantă, care pregăteşte orice angajat pentru momentul extrem al cererii unei măriri de salariu. Asemănarea cu viaţa reală se opreşte aici, promoţia oferind ca premiu chiar o mărire de salariu, pe lângă alte premii zilnice. Conceptul şi dezvoltarea site-ului au fost realizate de agenţia Senior Interactive.
Site-ul este o aventură într-o atmosferă corporatistă, în care utilizatorului i se oferă ocazia să meargă în faţa şefului pentru a cere o mărire de salariu. Utilizatorul primeşte de la şef o serie de misiuni, a căror îndeplinire îl pot face fericitul câştigător al unei măriri de salariu pentru următoarele 6 luni. În aceste misiuni el trebuie să interacţioneze cu diverşi colegi corporatişti, care îi verifică cunoştinţele, prin intermediul unor quiz-uri.
“Am încercat să tratăm într-o manieră amuzantă două probleme serioase, dovedite ştiinţific: respiraţia proaspătă oferită de Winterfresh Extrem şi necesitatea resimţită de orice angajat pentru o mărire de salariu. Alături de Senior Interactive, am creat un spaţiu virtual, în care beneficiile sunt reale,” a declarat Carmen Dincă, Marketing Manager, Wrigley Balkan East.
Universul corporatist este recreat într-o manieră relaxată şi este format din tipologii de personaje, pe care le poţi întâlni în majoritatea companiilor. Pentru a diminua, însă, orice asemănare cu realitatea, personajele sunt animate în stop motion, în stilul “cut and paste”.
“Salariumaimare.ro este un proiect curajos, îmbinând atât originalitatea execuţiei (animaţia “cut and paste”) cât şi abordarea funny a lumii corporatiste asumată chiar de clientul nostru, Wrigley, una dintre corporaţiile importante la nivel mondial. Ideea a pornit firesc de la întrebarea pe care echipele de strategie şi creaţie şi-au pus-o, atunci când am încercat să identificăm ce îşi poate dori un angajat. Am răspuns şi am acţionat conform concluziilor: “fun” la birou – prin intermediul jocului – şi un salariu mai mare – prin premiul final al promoţiei. Aşa s-a născut un proiect frumos pentru un brand frumos ca Winterfresh Extrem”, a declarat Radu Glont, Account Director, Senior Interactive.
Susţinătorii proiectului din partea Wrigley România au fost Marian Chiraches, Brand Manager, Wrigley Balkan East şi Carmen Dincă, Marketing Manager, Wrigley Balkan East.
{mosloadposition user10}