Wrigley România lanseaza un nou produs din gama Airwaves: Airwaves Active cu guarana, un produs inovativ si unic pe piata româneasca in acest moment.
Airwaves Active se deosebeste de toate celelalte produse din segmentul gumei de mestecat prin continut, aroma si modalitatea de prezentare.
Astfel, in continutul Airwaves Active se regaseste guarana, care confera energie, precum si extracte de plante – ceai verde, nuca de cola si mate. Prin mestecarea gumei Airwaves Active cu guarana se obtine o senzatie de revigorare, de stimulare a energiei. Aroma, generata de elementele din continutul gumei, este una exotica, placuta.
In ceea ce priveste modalitatea de prezentare, Airwaves active cu guarana este inedita prin culoarea drajeurilor – rosie. Ambalajul este de tip blister si contine zece drajeuri, având un design modern si dinamic. Culoarea rosie a drajeurilor, care este dominanta si pe ambalaj, sustine conceptul de energizare, evidentiat si de sloganul noului produs – “Mesteca si activeaza-te”. Cu ajutorul Airwaves active poti face fata mai usor provocarilor vietii de zi cu zi.
Campania de lansare a Airwaves active contine un spot TV care va rula pe principalele posturi TV nationale incepând din luna martie, precum si machete in presa scrisa, panotaj stradal si materiale promotionale in magazine.
Airwaves este una dintre cele mai puternice marci de guma de mestecat de pe piata româneasca, cu o cota de piata de 13%. Conform cercetarilor, 27% dintre consumatori mesteca regulat guma Airwaves, in timp ce 68% dintre consumatori ar incerca noutatile de la Airwaves.
{mosloadposition user10}