Compania Voxline Communication a creat si implementat pentru Wrigley Romania, cu ocazia campaniei de toamna “Juicy Fruit Jellies Pregateste-te sa fii mare”, un joc prin care utilizatorii se lupta pentru suprematia JuicyVille – oraselul virtual. Jocul se desfasoara intre 1 octombrie si 5 decembrie 2010, iar castigatorii au sansa sa intre in posesia unui Macbook si 50 de Juicypack-uri prin tragere la sorti.
JuicyVille este un joc multiplayer cu elemente RPG (Role Playing Game), care integreaza elemente specifice produselor JuicyFruit Jellies (cum ar fi avatarurile, ambalajele produselor si locatiile din joc) intr-un joc de dezvoltare personala cu aspecte amuzante, competitionale dar si educative, care permite abordarea de strategii diferite de joc. Jocul se adreseaza tuturor consumatorilor JuicyFruit Jellies carora le plac jocurile RPG. Poate fi accesat de pe orice calculator cu acces internet, la adresa www.juicyville.ro
Voxline Communication a colaborat cu agentia Graffiti BBDO Romania la implementarea intregii promotii si la realizarea si implementarea jocului.
"Am propus integrarea unui joc multiplayer in promotie datorita publicului specific produselor Juicy Fruit, care pot intra astfel intr-un contact de durata cu brandul intr-o maniera relaxanta. Realizarea unui game design care sa sustina conceptul “Pregateste-te sa fii mare!” pastrand un echilibru intre latura educativa si cea de amuzament s-a dovedit o provocare la fel de mare ca si implementarea intr-un timp foarte scurt de doar sase saptamani" spune Dan Virtopeanu, General Manager Voxline Communication
“Campania ,,Pregasteste-te sa fii mare” a fost un proiect jucaus la care am alaturat echipei de creatie, toti “juniorii” echipei BBDO. O campanie care isi propune sa consolideze pozitia Juicy Fruit pe piata de soft candies din Romania. Comunicarea se bazeaza pe o idee din imaginatia copiilor , iar declinarea ei continua aceeasi abordare, copilaroasa si zglobie, impartasita atat de Juicy Fruit, dar mai ales de fanii brandului. Materializandu-se intr-un joc online, ,,Pregasteste-te sa fii mare” este un succes tripartid: Wrigley Romania, Voxline si Graffiti BBDO.” declara Alex Strambeanu, Senior Copywriter Graffiti BBDO.
„O componenta esentiala a promotiei este jocul online multiplayer Juicy Ville, reprezentand premiul garantat pentru toti participantii campaniei promotionale „Pregateste-te sa fii mare!”. Prin intermediul jocului le oferim consumatorilor Juicy Fruit Jellies oportunitatea de a se amuza si in acelasi timp de a-si exersa cunostintele obtinute la scoala.
Juicy Ville este o intreaga aventura si un exercitiu pentru a raspunde la intrebarea „ce vrei sa te faci cand vei fi mare?”, campania promotionala avand premii care sustin dezvoltarea si invatarea.” declara Zina Barbaros, Confections Category Brand Manager Balkan East.
Cum se joaca
Jocul presupune inscrierea intr-una din cele 4 tabere care sunt in cursa pentru suprematia orasului: Bears, Dinos, Reptiles si Turtles. Fiecare jucator primeste un avatar specific taberei din care face parte care poate fi personalizat si care este caracterizat prin patru parametrii: inteligenta, indemanare, cunostinte si forta. Scopul fiecarui jucator este sa-si dezvolte avatarul. Pentru aceasta are de facut diferite actiuni in Juicyville cum ar fi sa culeaga fructe raspandite in oras, sa intre in confruntari virtuale pe baza parametrilor sau sa joace o serie de jocuri: rezolvarea unui quizz cu intrebari din domenii variate, recompunerea unui puzzle, joc la roata de forta sau adunarea pachetelor de JuicyFruit in magazin.
Cum poti participa
Pentru a putea activa contul de jucator si a participa activ la joc se foloseste un cod unic inscriptionat pe pachetele de JuicyFruit Jellies. Acelasi cod poate fi folosit si pentru a intra in promotia “Pregateste-te sa fii mare”, cu un netbook ca premiu zilnic.
{mosloadposition user9}