Aseara, Fuego si Irina Loghin au adus bucurie pe chipul “sopranei de la metrou” care a impresionat intreaga Romanie
Marti, 2 februarie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania cu late night show-ul “WOWBiz”, pe targetul National si cel Urban. Pe segmentul Comercial, emisiunea s-a pozitionat pe locul doi, conform datelor furnizate de Kantar Media.
Drama femeii care traieste la limita subzistentei si care isi castiga existenta din banii pe care ii primeste cantand la orga, la metrou, a impresionat o tara intreaga. Peste un milion de romani au urmarit editia de aseara a emisiunii prezentate de Madalin Ionescu si Andreea Mantea.
“WOWBiz”, singurul late-night show din Romania care a introdus componenta sociala intr-un astfel de format, continua seria povestilor de viata impresionante, incercand astfel sa gaseasca solutii si oferind posibilitatea telespectatorilor cu suflet mare sa-si ajute semenii.
Aseara, “soprana de la metrou” a primit primele daruri din partea lui Fuego si a Irinei Loghin, care s-au aratat profund impresionati de drama prin care trece aceasta.
“Vreau sa felicit echipa emisiunii «WOWBiz» pentru ca aduceti in fata telespectatorilor astfel de cazuri. Florina (n.r. – soprana de la metrou) ne-a oferit o lectie despre deminitate. Altii, probabil, ar fi preferat sa se planga, sa caute vinovati, insa ea prefera sa tina fruntea sus si cu tot greul, sa faca cee ce ii place, indiferent de riscuri. Am fost impresionat pentru ca aceasta fata ne-a oferit o adevarat lectie; nu de modestie, ci de bunatate, o lectie de cumpatare, de dorinta si de intelegere. E dureros sa vezi cum oameni cu un real talent ajung sa se risipieasca, cum zborurile lor ajung sa fie stavilite de capcanele vietii”, a spus Fuego.
In intervalul difuzarii emisiunii, “WOWBiz” a inregistrat 5,0% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul National, 5,1% rating si 14,4% cota de piata, pe targetul All Urban, si 4,4% rating si 13,6% cota de piata, pe targetul Comercial. O medie de 907.000 de romani vizionau aseara Kanal D. In minutul de aur, atins la 22:45, peste un milion (1.398.000) de telespectatori urmareau emisiunea de la Kanal D.
Audienta target National
Time Bands |
Channels |
Rtg% |
Shr% |
|||
22:30-24:25 |
Kanal D |
5,0 |
15,2 |
|||
|
Antena 1 |
3,4 |
10,6 |
|||
|
Pro TV |
3,3 |
10,3 |
|||
|
ETNO |
1,6 |
5,1 |
|||
|
Antena 3 |
1,6 |
5,0 |
Source: Kantar Media Romania
Target: National TV
Date: 01.02.2016
Interval: 22:30-24:25
Audiente target All urban
Time Bands |
Channels |
Rtg% |
Shr% |
|||
22:30-24:25 |
Kanal D |
5,1 |
14,4 |
|||
|
Pro TV |
3,8 |
10,7 |
|||
|
Antena 1 |
3,2 |
9,1 |
|||
|
Antena 3 |
2,4 |
6,9 |
|||
|
Romania TV |
1,6 |
4,5 |
Source: Kantar Media Romania
Target: All Urban
Date: 01.02.2016
Interval: 22:30-24:25
Audiente target Comercial
Time Bands |
Channels |
Rtg% |
Shr% |
|||
22:30-24:25 |
Pro TV |
5,1 |
15,9 |
|||
|
Kanal D |
4,4 |
13,6 |
|||
|
Antena 1 |
3,7 |
11,4 |
|||
|
Antena 3 |
1,3 |
4,0 |
|||
|
Prima TV |
1,3 |
3,9 |
Source: Kantar Media Romania
Target: 18-49 Urban
Date: 01.02.2016
Interval: 22:30-24:25